اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اندر احوالات بازگشایی دانشگاه‌ها در کشور؛

سردرگمی پذیرفته‌شدگان مهندسی صنایع در دانشگاه صنعتی اصفهان

خبرگزاری فارس: به دنبال برگزاری کنکور سراسری کارشناسی ارشد سال 89، عده‌ای از داوطلبان در حالی در رشته مهندسی صنایع با گرایش مدیریت و بهره‌وری به شکل آموزش مجازی در دانشگاه صنعتی اصفهان پذیرش شدند که به هنگام ثبت نام و مراجعه به این دانشگاه، مسئول مربوطه می‌گوید شما مجاز به انتخاب این رشته نبودید.

سردرگمی پذیرفته‌شدگان مهندسی صنایع در دانشگاه صنعتی اصفهان
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، به دنبال تماس تلفنی که ‌پدر یکی از دانشجویان پذیرفته شده در رشته مهندسی صنایع با گرایش مدیریت و بهره‌وری با این رسانه مطلع شدیم این فرد تاکنون یک میلیون تومان برای ثبت‌نام هزینه کرده است، که وی در ادامه صحبت‌هایش بیان داشت: سال گذشته ثبت نام دوره کارشناسی ارشد به صورت اینترنتی انجام شد و مثل هر سال در قالب دفترچه نبود.
نصرالله الواری بیان داشت: پس از ثبت نام اینترنتی و ارسال مدارک به سازمان سنجش کشور، امتحان به شکل حضوری برگزار شد، اما این در حالی بود که بعد از اعلام نتایج از طریق سایت مربوطه، اسامی عده‌ای از داوطلبان به عنوان قبول شدگان رشته صنایع با گرایش مدیریت و بهره‌وری به شکل آموزش مجازی در دانشگاه صنعتی اصفهان در سایت سازمان سنجش ثبت شد.
وی تصریح کرد: به منظور ثبت‌نام در دانشگاه صنعتی اصفهان در ابتدا باید فرم مربوطه را که در سایت این دانشگاه مندرج شده بود را تکمیل و به پیوست مدارک و واریز کردن یک میلیون تومان به حساب گلستان به دانشگاه مراجعه می‌کردیم.
الواری افزود: با مراجعه به دانشگاه صنعتی اصفهان و تحویل مدارک، مسئول دانشگاه با بی‌اعتنایی تمام به محتویات پرونده گفت؛ مجاز به انتخاب رشته نیستید که برای پیگیری بیشتر به دفتر ریاست سازمان سنجش مراجعه کردم اما منشی رئیس تنها خواست شماره تلفن یا نام مسئول دانشگاه که چنین رفتاری را داشته را ارائه بدهم.
وی گفت: برای دریافت پاسخ از مسئولان دانشگاه صنعتی اصفهان، خواستار ملاقات با رئیس دانشگاه شدم که چنین اجازه‌ای به من ندادند و معاونان آموزشی دانشگاه را برای رسیدگی به پرونده دانشجویان تکمیل معرفی کردند اما به هنگام مراجعه یکی جلسه داشت، دیگری مسافرت رفته بود و نفر سوم در دستور کار خود قرار داد.
به گزارش فارس، به منظور پیگیری موضوع از دانشگاه صنعتی اصفهان، تماس‌های مکرر با رئیس این دانشگاه گرفته شد اما تاکنون موفق به دریافت پاسخ از وی نشدیم که امیدواریم به زودی پاسخ صریحی در این زمینه به این رسانه ارسال شود.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول