اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سرایان:

33 درصد از برنامه‌ اشتغال سرایان محقق شده است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان سرایان گفت: بیش از 33 درصد از اشتغال شهرستان محقق شده که سرایان در این راستا رتبه دوم استانی را در اختیار دارد.

33 درصد از برنامه‌ اشتغال سرایان محقق شده است
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد علی مهدی‌نژاد یکشنبه‌شب در نشست اشتغال سرایان خواستار سرعت‌بخشی در جذب اعتبارات اشتغالزایی شهرستان سرایان شد.
وی اشتغال را از موضوعات و اولویت‌های اساسی شهرستان سرایان برشمرد و یادآور شد: فرمایشات مقام معظم رهبری در سال جهاد اقتصادی درباره اهمیت و وظیفه مسئولان در رفع مشکل بیکاری، مسئولیت همه را در این راستا سنگین‌تر کرده است.
فرماندار شهرستان سرایان عامل اصلی بزهکاری‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی را وجود معضل بیکاری در جامعه دانست و با اشاره به کارهای صورت گرفته در این راستا افزود: در بحث ایجاد اشتغال زمینه فراهم شده و هیچگونه محدودیت اعتباری نداریم.
مهدی‌نژاد به تعیین رابط اشتغال در دستگاه‌های اجرایی شهرستان در راستای پیگیری بحث اشتغال در ادارات اشاره کرد و مهم‌ترین وظیفه رابطین اشتغال ادارات را پیگیری اشتغال و مشاوره در زمینه اشتغال برشمرد.
وی گفت: رابطین اشتغال باید فعالیت اساسی در زمینه اشتغال داشته و راه را برای ایجاد اشتغال مهیا کنند.
فرماندار شهرستان سرایان ضرورت فعالیت هرچه بیشتر مدیران در مقوله اشتغال را یادآور شد و تصریح کرد: یکی از شاخص‌های اصلی در ارزیابی عملکرد مدیران، میزان توجه و فعالیت آنان در زمینه اشتغال است.
مهدی‌نژاد با اشاره به میزان جذب سهمیه اشتغال توسط ادارات شهرستان افزود: بیش از 33 درصد از اشتغال شهرستان محقق شده که شهرستان سرایان در این راستا رتبه دوم استانی را در اختیار دارد.
وی همچنین از رابطین اشتغال ادارات خواست تا کمبودها و پیشنهادات خود را در زمینه اشتغال به کمیته اشتغال شهرستان ارائه کنند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول