اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر کشور در گفت‌و‌گو با فارس خبر داد:

خریداری 100 میلیارد تومان تجهیزات مدیریت بحران

خبرگزاری فارس: معاون وزیر کشور و رئیس سازمان مدیریت بحران گفت: 100 میلیارد تومان امکانات و تجهیزات مدیریت بحران در کشور خریداری شده است.

خریداری 100 میلیارد تومان تجهیزات مدیریت بحران
حسن قدمی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران، با تاکید بر اینکه باید اعتقادی کار کرد، گفت: در حوادث غیرمترقبه مسئله امکان‏سنجی بسیار مطرح است و باید قبل از حادثه امکانات و تجهیزات خود را بشناسیم تا با مشکل مواجه نشویم.
قدمی ادامه داد: 100 میلیارد تومان امکانات و تجهیزات مدیریت بحران در کشور خریداری شده است اما تا کاربر و اپراتور آنها مشخص نشود، این تجهیزات توزیع نخواهد شد.
وی افزود: نباید دلمان را در زمینه مقابله با حوادث تنها به برگزاری مانورها خوش کنیم و باید با کسانی که به هر شکلی تخلفی مرتکب می‏شوند، برخورد شود.
رئیس سازمان مدیریت بحران بیان کرد: اردوگاه‏های موجود را باید به مکان‏هایی برای تفریح تبدیل ساخت و استفاده از آنها تنها به زمان وقوع حوادث غیرمترقبه معطوف نشود.
قدمی گفت: سال گذشته به علت اجرای قانون هدفمندی یارانه‏ها در اختصاص اعتبارات اندکی احتیاط اعمال شد اما امسال گشایش بیشتری در زمینه اعتبارات انجام می‏شود ولی به هر حال موظف هستیم تا از امکانات به طور مطلوب استفاده کنیم.
رئیس سازمان مدیریت بحران با بیان اینکه باید آنچه در توان داریم انجام دهیم، افزود: بسیاری از مشکلات با حسن نیت برطرف می‏شود.
وی اضافه کرد: یکی از مشکلاتی که وجود دارد، تجاوز به حریم رودخانه‏هاست که این امر در زمان وقوع سیل سبب ایجاد تنگناهایی می‏شود.
رئیس سازمان مدیریت بحران فعالیت در این عرصه را موهبتی الهی دانست و گفت: باید خدمت‏رسانی در این بخش را جدی بگیریم و همواره در حالت آماده‏باش قرار داشته باشیم.
وی اضافه کرد: باید به گونه‏ای اقدام شود که اجر معنوی خدمت‏رسانی در این بخش از بین نرود و مسئولان دستگاه‏های اجرایی نیز مشکلات خود را مکتوب و منعکس کنند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول