اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل مدیریت بحران تهران خبر داد:

خرید 5 میلیارد تومان تجهیزات مدیریت بحران برای استان تهران

خبرگزاری فارس: مدیرکل مدیریت بحران استان تهران اعلام کرد: 5 میلیارد تومان انواع تجهیزات و وسایل سنگین مدیریت بحران برای استان تهران خریداری شده است.

خرید 5 میلیارد تومان تجهیزات مدیریت بحران برای استان تهران
محمدتقی جاپلقی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران بیان داشت: هم‏اکنون 20 پایگاه و اردوگاه اقماری در شهرستان‏های استان و شهر تهران ایجاد شده است.
وی با بیان اینکه آنتن‏دهی تلفن همراه در روستاها نیز پیگیری می‏شود، گفت: در زمینه خرید تجهیزات نیز تا حدود 84 میلیارد تومان در استان تهران رایزنی شده است.
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با تاکید بر لزوم ایجاد واحدهای آتش‏نشانی در شهرک‏های صنعتی استان تهران تاکید کرد و گفت: تاکنون کارخانه‏هایی را داشته‏ایم که به علت نبود ایستگاه‏های آتش‏نشانی دچار آتش‏سوزی و متحمل هزینه‏های زیادی شده‏اند.
 
* رفع مشکلات تا نقاط حادثه‏خیز
وی از مدیران شهرستان فیروزکوه خواست تا نقاط حادثه‏خیز و حساس شهرستان فیروزکوه به ستاد مدیریت بحران استان تهران اطلاع دهند تا در صورت امکان نسبت به رفع مشکلات اقدام شود.
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با بیان اینکه مسئولان عالی‏رتبه شهرستان فیروزکوه خوشبختانه مسئولیت‏پذیر هستند، تاکید کرد: قرار است در پارک ولایت تهران نمایشگاهی در این زمینه برگزار شود و اگر شهرستان فیروزکوه نیز تمایلی برای شرکت در این نمایشگاه داشته باشد، شرایط برای حضور شهرستان فراهم است.
 
* ارتقای تجهیزات بیمارستانی
جاپلقی گفت: تجهیزات بیمارستانی موجود در کشور نسبت به قبل از انقلاب رشد قابل ملاحظه‏ای یافته است اما باز هم در این زمینه دچار ضعف هستیم و باید فعالیت‏های بیشتری در این بخش صورت گیرد.
وی گفت: فیروزکوه از نعمتی برخوردار بوده که سبب رونق و شکوفایی این شهرستان شده و این نعمت همان محورهای مواصلاتی است.
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران ادامه داد: این محورها یک سری مشکلات نیز با خود به همراه دارند که باید آنها را تحمل کرد.
جاپلقی همچنین تاکید کرد: نباید مردم را از بیمه که حق مسلم آنهاست، دور کرد و باید به گونه‏ای اقدام شود که مردم بتوانند از بیمه به خوبی استفاده کنند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول