اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر کشور اعلام کرد:

کمبود در زمینه مدیریت بحران در کل کشور

خبرگزاری فارس: معاون وزیر کشور و رئیس سازمان مدیریت بحران گفت: در کل کشور با کمبودهایی در زمینه مدیریت بحران مواجه هستیم اما این مانع از خدمات رسانی صحیح نمی‏شود.

کمبود در زمینه مدیریت بحران در کل کشور
به گزارش خبرگزاری فارس از فیروزکوه، حسن قدمی در ستاد مدیریت بحران استان تهران که به میزبانی فرمانداری شهرستان فیروزکوه برگزار شد، اظهار داشت: در کل کشور با کمبودهایی در زمینه مدیریت بحران مواجه هستیم اما اگر از امکانات موجود به خوبی استفاده شود، بازدهی فعالیت‏ها بسیار بیشتر خواهد بود.
وی با اشاره به کلیت تشکیل و ساختار سازمان مدیریت بحران، به تشریح قانون تاسیس سازمان مدیریت بحران پرداخت.
معاون وزیر کشور ادامه داد: قانون مدیریت بحران یکی از کامل‏ترین و جامع‏ترین قانون‏هاست؛ به شرط اینکه به خوبی به مرحله اجرا درآید.
قدمی گفت: 27 نفر از افراد عالی رتبه کشور عضو سازمان مدیریت بحران هستند اما متاسفانه وقوف کاملی نسبت به قانون مدیریت بحران وجود ندارد.
وی بیان کرد: آموزش این قانون باید به طور حتم در کلاس‏های آموزشی مدیران دستگاه‏های اجرایی گنجانده شود.
رئیس سازمان مدیریت بحران با بیان اینکه شورای هماهنگی سازمان مدیریت بحران ترکیبی از 14 وزیر است، گفت: در این بخش کاری را برعهده گرفته‏ایم که با جان انسان‏ها سر و کار دارد و همه در قبال جان مردم مسئول هستیم.
معاون وزیر کشور افزود: دستگاه‏های اجرایی باید حتما برای کارکنان خود دوره‏های آموزشی و امدادی مورد نیاز را برگزار کنند و این امر جدی گرفته شود.
قدمی تصریح کرد: ترویج بیمه یکی از مسائل مهمی است که باید به سمت آن برویم و در این زمینه نیاز به فرهنگ‏سازی بیشتر احساس می‏شود.
وی تاکید کرد: کشاورزان باید به بیمه کشاورزی رغبت بیشتری نشان دهند و بانک کشاورزی نیز در برهه کنونی بهترین خدمت را به کشاورزان ارائه می‏دهد.
رئیس سازمان مدیریت بحران با بیان اینکه نظام اسلامی، نظامی ارزشی بوده و فعالیت‏های دولت‏های نهم و دهم در کشور بی‎‏سابقه است، ادامه داد: برای به دست آوردن انقلاب، 400 هزار شهید تقدیم شدند و باید قدر نظام اسلامی را دانست و آن را نعمتی بزرگ پنداشت.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول