اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 20 مهر جاری صورت می‌گیرد؛

آغاز پروازهای حج تمتع 90 از آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان غربی گفت: از 20 مهرماه جاری پروازهای حج تمتع از آذربایجان غربی آغاز می‌شود.

آغاز پروازهای حج تمتع 90 از آذربایجان غربی
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه کمال پرهیزکار ظهر امروز در جلسه هماهنگی پروازهای حج تمتع سال 90 که با حضور مدیر کل فرودگاه‌های استان، حراست فرودگاه، رئیس سازمان حج و زیارت، شرکت‌های هواپیمایی، گمرک و بانک ملی در سالن جلسات اداره کل فرودگاه‌های آذربایجان غربی تشکیل شد، اظهار داشت: همکاری و همدلی تمام ارگان‌ها و بخش‌های ذی‌ربط در برگزاری هر چه بهتر مراسم حج امسال ضروری است.
وی تصریح کرد: پروازهای رفت حج تمتع فرودگاه بین‌المللی ارومیه امسال از 20 مهرماه با 12 پرواز ایرباس 300 ماهان با 2 هزار و 930 نفر عازم جده خواهند شد.
این مسئول با تاکید بر رعایت حال مسافران، افزود: به منظور رفاه حال مسافران قسمتی از پارکینگ فرودگاه بین‌المللی ارومیه مسقف شده است.
پرهیزکار خاطرنشان کرد: این پارکینگ که در دو بخش بوده و با اعتبار 250 میلیون ریال از اعتبارات شرکت فرودگاه‌های کشور در کمتر از دو ماه احداث می‌شود.
وی در ادامه از افزایش پروازهای فرودگاه خوی خبر داد و گفت: پروازهای این فرودگاه در آینده نزدیک افزایش می‌یابد.
این مسئول گفت: این پروازها که از 16 مهرماه با هواپیمایی MD شرکت هواپیمایی آتا روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته در ساعت 19:30 از تهران خارج می‌شود و ساعت 21:30 دقیقه از ارومیه این پرواز انجام می‌شود.
مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان غربی اظهار داشت: در حال حاضر تعداد 40 سورتی پرواز رفت و برگشت در هفته با هواپیمای فوکر 100 از این فرودگاه انجام می‌گیرد که با آغاز پروازهای آتا تعداد این پروازها به پنج پرواز در هفته می‌رسد.
پرهیزکار تعداد کل صندلی پروازی در این فرودگاه به مقصد تهران 4 هزار و 200 صندلی عنوان کرد و افزود: ارتقاع سطوح خدمات از اهداف اصلی فرودگاه‌های ارومیه است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول