اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

داور سومین جشنواره انیمیشن و پویانمایی:

فقدان تولیدات حرفه‎ای سبب افت کیفیت جشنواره می‎شود

خبرگزاری فارس: یکی از داوران سومین جشنواره انیمیشن و پویانمایی گفت: یکی از چالش‎های جشنواره موضوعی فقدان تولیدات حرفه‎ای است که سبب افت کیفیت جشنواره می‎شود.

فقدان تولیدات حرفه‎ای سبب افت کیفیت جشنواره می‎شود
امیرمحمد دهستانی در حاشیه سومین جشنواره انیمیشن و پویانمایی در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: معمولا هنرمندان حرفه‎ای در جشنواره موضوعی که برای تولیدات شان سفارشی وجود نداشته باشد شرکت نمی‎کنند چرا که امرار معاش آنها از این را گذران می‎شود.
وی افزود: هنرمندان آماتور به خاطر اینکه بر اساس علاقه و یا مطرح شدن در این جشنواره‎ها شرکت می‎کنند متاسفانه 90 درصد کارشان ضعیف است که این امر به عدم دسترسی به امکانات حرفه‎ای و نداشتن قابلیت‎ها برمی‎گردد.
داور سومین جشنواره انیمیشن و پویانمایی در گرگان اذعان داشت: روند برگزاری جشنواره پویانمایی بسیار مثبت است اما با تبلیغات بیشتر و جذب فیلم‎سازان می‎توان به کیفیت جشنواره افزود.
دهستانی با بیان اینکه برگزاری چنین جشنواره‎هایی می‎تواند در شناسایی و کشف استعدادهای منطقه تاثیرگذار باشد، خاطرنشان کرد: اگر برای ترویج استعدادها سرمایه‎گذاری نشود سیکل جشنواره ناقص خواهد بود و خروجی مناسبی نیز نخواهیم داشت.
داور سومین جشنواره انیمیشن و پویانمایی با بیان اینکه حل موانع و مسائل پیش روی هنرمندان به مسئولان استانی برنمی‎گردد، تصریح کرد: وزارت ارشاد و مرکز گسترش سیمای تجربی باید حمایت خود را در این زمینه افزایش دهند و حتی می‎توان با افراد خیر و نیکوکاری که در زمینه‎های مختلف سرمایه‎گذاری می‎کنند ارتباط برقرار کرد تا در حوزه جشنواره‎های اعتقادی و مذهبی ورود پیدا کنند تا در ایجاد فیلم‎های خوب حمایت شوند.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول