اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان:

گلستان در صنعت پویانمایی رشد چشمگیری داشته است

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان گفت: با ورود جشنواره پویا‌نمایی به گلستان صنعت پویانمایی استان رشد چشمگیری داشته است.

گلستان در صنعت پویانمایی رشد چشمگیری داشته است
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، غلامرضا منتظری در جمع مدیران گرگان، از برگزاری دو رخداد بزرگ فرهنگی در استان خبر داد و اظهار داشت: استان گلستان در دهه کرامت میزبان جشنواره فرهنگی امام رضا(ع) و جشنواره بین‎المللی فیلم کودک و نوجوان می شود.
وی با اشاره به اینکه به زودی مدرسه پویانمایی در گلستان ایجاد می‎شود، گفت: برخی مراکز آموزشی نیز مبادرت به برگزاری رشته پویانمایی و انیمیشن و جذب دانشجو کرده‎اند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان با بیان اینکه برای ورود در عرصه‎های بین‎المللی نیاز مند صنعت پویا نمایی هستیم، خاطرنشان کرد: برای موفقیت در مقابله فرهنگی و بیان معارف نیاز به این صنعت به طور جدی احساس می‎شود که خوشبختانه برگزاری این جشنواره در استان روند صعودی داشته و ارزیابی مثبتی در کارنامه خویش به یادگار دارد.
وی افزود: در آبان ماه سال جاری برای اولین بار همزمان با استان اصفهان، گلستان نیز میزبان جشنواره بین‎المللی فیلم کودک و نوجوان از 27 آبان لغایت اول آذرماه خواهد بود.
منتظری گفت: استان گلستان به عنوان نماینده ایران اسلامی در اولین جشنواره بین‎المللی خزر دریای دوستی به میزبانی کشور قزاقستان خواهد بود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان با اشاره به اینکه این جشنواره از 14 لغایت 18 مهرماه برگزار می‎شود، اظهار داشت: گروه اعزامی به این جشنواره شامل یک گروه موسیقی و یک گروه از هنرمندان هنرهای تجسمی خواهند بود که از این کاروان 18 نفره، سه هنرمند از سایر استان‎ها و مابقی از استان گلستان خواهند بود.
منتظری از برگزاری نکوداشت مفاخر و مشاهیر استان در دی ماه سال 1390 خبر داد و افزود: نخستین همایش کشوری میرفندرسکی با همکاری انجمن‎های مفاخر کشور، انجمن مفاخر استان اصفهان و انجمن فلسفه و حکمت کشور در دو بخش سخنرانی‎های علمی و تولید آثار فاخر ارائه می‎شود که در نوع خود بی‎نظیر است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول