اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور و برنامه‌ریزی مدیرکل تربیت‌بدنی استان اصفهان:

برای همه‌گیر کردن ورزش همگانی پویانمایی مؤثرترین است

خبرگزاری فارس: عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نایین گفت: در همه‌گیر کردن ورزش همگانی بین عموم مردم جامعه، موثرترین روش تبلیغاتی فرهنگی، استفاده از پویانمایی است.

برای همه‌گیر کردن ورزش همگانی پویانمایی مؤثرترین است
رسول نظری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در تبلیغات فرهنگی و ورزشی برای جذب مردم جامعه به سوی ورزش همگانی و ایجاد انگیزه در آنها پویانمایی یا انیمیشن زیباترین و بالاترین جوابگویی را در بین سایر رشته‌های تبلیغاتی دارد.
وی که سمت مشاور و برنامه‌ریزی مدیرکل تربیت بدنی استان اصفهان را نیز بر عهده دارد، افزود: در همایش ورزش از پنجره حقیقت، در بخش مسابقات این همایش، برنامه‌ای در قالب‌های فیلم کوتاه، مقاله نویسی، پویانمایی یا انیمیشن، عکس، نقاشی و طراحی در نظر گرفته شده است که همه شرکت کنندگان در بخش رقابت فرهنگی و ورزشی، می‌توانند آثار خود را به صورت یکی از اشکال ذکر شده برای همایش ورزش از پنجره حقیقت ارسال کنند.
عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نایین که عضویت در شورای سیاست گزاری همایش ورزش از پنجره حقیقت را در اختیار دارد دلیل اثرگذاری بیشتر پویانمایی در سوق دادن عموم مردم به سوی ورزش همگانی، وجود برنامه‌های انیمیشنی مانند (داداش سیا) که ویژه سازمان راهنمایی و رانندگی و به سفارش نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ساخته شده بود، دانست و تاکید کرد: اثرگذاری این برنامه گرافیکی در کاهش حوادث راهنمایی و رانندگی انکار ناپذیر است.
وی با بیان اینکه همایش ورزش از پنجره حقیقت و مسئولان ورزش همگانی می‌توانند این موفقیت برنامه گرافیکی را در حوزه راهنمایی و رانندگی سرلوحه کاری خود قرار دهند، تاکید کرد: با پویانمایی و برنامه‌های گرافیکی به راحتی می‌توان فرهنگ ورزش همگانی را وارد خانواده‌های ایرانی کرد.
نظری افزود: البته به هیچ عنوان منکر سایر قالب‌های تبلیغاتی در حوزه ورزش همگانی مانند عکس، فیلم کوتاه و مقاله نیستم.
وی ادامه داد: هر کدام از قالب‌های تبلیغاتی برای فرهنگ سازی ورزش همگانی در صورتی که در جای خود و به طور اصولی و حرفه‌ای مورد استفاده قرار گیرد، می‌تواند در فراگیر کردن ورزش همگانی بین مردم راه خود را به سرعت باز کند.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول