اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری استان اردبیل:

آموزه‌های دینی پیشگیری از جرایم را قوت می‌بخشد

خبرگزاری فارس: رئیس کل دادگستری استان اردبیل توجه به آموزه‌های دینی و ارتقای فرهنگ عمومی را در بحث پیشگیری از جرایم موثر اعلام کرد.

آموزه‌های دینی پیشگیری از جرایم را قوت می‌بخشد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، غلامعلی رضایی پیش از ظهر امروز در دومین جلسه شورای عالی مدیریت پیشگیری از وقوع جرم استان اردبیل اظهار داشت: پیشگیری از جرایم مواد مخدر در استان اردبیل اولویت اصلی مأموریت ماست.
وی پیشگیری از مواد مخدر، سرقت و طلاق را سه موضوع اولویت دار در شورای استان اردبیل عنوان کرد.
رئیس شورای عالی مدیریت پیشگیری از وقوع جرم استان اردبیل‌ بیان داشت: مواد مخدر زمینه‌ساز بروز سایر جرایم در جامعه است و در صورت مهار کردن جرایم مرتبط با مواد مخدر، در پیشگیری از وقوع جرایم دیگر توفیقات چشمگیری حاصل می‌شود.
رئیس کل دادگستری استان اردبیل در ادامه بر حضور تاثیرگذار سازمان‌ها و نهادهای عضو شورا در کمیته‌های چهارگانه فرهنگی اجتماعی، آموزشی تربیتی، قضایی انتظامی و ارزیابی تاکید کرد.
وی ابراز داشت: محوریت جهت‌گیری‌ها در بحث پیشگیری از جرایم باید توجه به آموزه‌های دینی و ارتقای فرهنگ عمومی باشد.
همچنین رضایی ابراز داشت: در کنار تلاش‌های شبانه‌روزی دستگاه قضایی و مامورین و دستگیری روزانه مجرمین مواد مخدر در سراسر استان، طی عملیات‌های وی‍ژه، چند قاچاقچی حرفه‌ای مواد مخدر در شهرستان‌های مختلف استان اردبیل دستگیر شدند.
وی بیان داشت: دستگیری دو سوداگر مرگ در شهرستان پارس‌آباد و کشف هفت کیلو و 594 گرم شیشه و حشیش، کشف بیش از 503 گرم مواد مخدر از نوع شیشه و دستگیری یک نفر در مشگین‌شهر و نیز دستگیری دو قاچاقچی در روستاهای خلخال و کشف سه کیلو و827 گرم هروئین و انواع مواد مخدر، ازجمله اقدامات دادسراهای حوزه‌های قضایی مربوطه و تلاش ماموران در چند روز گذشته بوده است.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول