اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی گیلان:

وجدان کاری عامل بازدارنده از جرایم است

خبرگزاری فارس: رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی گیلان گفت: ارتقای سطح معنویت و وجدان کاری عامل بازدارنده و بهترین شیوه پیشگیری از جرایم کارکنان است.

وجدان کاری عامل بازدارنده از جرایم است
به گزارش خبرگزاری فارس از لاهیجان، کمال حیدرزاده بعد از ظهر امروز در جلسه صیانت و پیشگیری از جرایم کارکنان انتظامی در این شهرستان، صیانت از خود را موجب ایجاد صیانت در جامعه دانست و عنوان داشت: پلیس با ارتقای صیانت از خود در صدد ارتقای ارائه خدمات و صیانت از جامعه است.
وی اظهار داشت: مأموریت‌های کارکنان نیروی انتظامی به لحاظ اینکه همواره با جان و مال و ناموس مردم و امنیت فردی و عمومی در سطح جامعه مواجه بوده بسیار گسترده و حساس و سرنوشت ساز است و در این راستا با یک سری خطرات و تهدیداتی مواجه هستند.
رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی گیلان دین‌مداری، وجدان کاری، احساس مسئولیت، تقویت علوم انتظامی و قضایی را از عوامل مهم در بازدارندگی از جرایم برشمرد.
وی افزود: ارتقای سطح معنویت، بالا بردن علوم انتظامی، قضایی، وجدان کاری و احساس مسئولیت در مقابل نظام بهترین شیوه پیشگیری از جرایم کارکنان است.
حیدرزاده، آموزش مستمر و در حین خدمت و نظارت و کنترل هدفمند و موثر فرماندهان و معاونان و روسای پلیس‌های تخصصی نسبت به عوامل تحت امر خود را در کاهش جرایم در بین کارکنان تاثیرگذار دانست.
وی دفتر نظارت همگانی 197 را بهترین پل ارتباطی مردم با پلیس نامید و تصریح کرد: نظارت مردمی ارتقا بخش خدمات پلیس به مردم بوده و پلیس از نظرات مردمی در رابطه با کارکرد پلیس استقبال می‌کند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی گیلان نیز از اجرای طرح پاک‌سازی نقاط آلوده و جرم‌خیز در راستای ارتقای امنیت اجتماعی در سراسر استان خبر داد.
محمد حسین کارگرنیا بیان داشت: این طرح با همکاری دیگر یگان‌های انتظامی و هماهنگی مراجع قضایی و بسیج تمام امکانات عملیاتی و به منظور مقابله و مبارزه با تهیه و توزیع کنندگان، خرده فروشان مواد مخدر در بیش از 53 منطقه آلوده استان به طور همزمان اجرا شده است.
به گفته وی، در اجرای این طرح از اماکن، محل‌های نگهداری و توزیع مواد مخدر مانند مغازه، دکه و منزل بازرسی صورت گرفت.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان اضافه کرد: در اجرای این عملیات حدود 16 کیلوگرم از انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد و متهمان مربوطه نیز با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.
وی با قدردانی از همکاری مردم آگاه گیلان ابراز داشت: شماره تلفن‌های 5593007 و 110 آماده دریافت هرگونه اخبار و گزارش در زمینه فعالیت عناصر تهیه و توزیع مواد مخدر است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول