اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول حوزه مقاومت امام سجاد (ع) فریدونشهر خبر داد:

برگزاری مسابقات تیراندازی بسیجیان در فریدونشهر ‌

خبرگزاری فارس: مسئول تربیت‌بدنی حوزه ناحیه مقاومت بسیج امام سجاد (ع) از برگزاری مسابقات تیراندازی با تفنگ بادی در بخش آقایان در ‌فریدونشهر خبر داد.

برگزاری مسابقات تیراندازی بسیجیان در فریدونشهر  ‌
به گزارش خبرگزاری فارس از فریدونشهر، حجت‌الله لاچینانی صبح امروز در جمع بسیجیان این شهرستان اظهار کرد: مسابقات تیراندازی با تفنگ بادی با حضور شرکت کنندگان بسیجی پایگاه‌های تابع این حوزه برگزار که این مسابقه همه ساله در بخش آقایان برگزار می‌شود.
وی هدف از برگزاری مسابقه تیراندازی توانایی بسیجیان در تیراندازی به اهداف ثابت، دقت و مهارت، عکس‌العمل به موقع و روحیه رقابت سالم این افراد دانست و افزود: برگزاری چنین مسابقاتی در سطح پایگاه‌ها روحیه شجاعت و شهامت بسیجیان را تقویت کرده و برای روزهای سخت آماده می‌شوند.
در پایان این مسابقه سید محمد امیر شاه‌کرمی، سیدجواد امیر شاه‌کرمی و اسماعیل یبلویی به ترتیب مقام نخست تا سوم را به دست آوردند که از پایگاه‌های امام مهدی(عج) و شهدای شهر برف انبار شهرستان فریدونشهر بودند.
در حاشیه برگزاری این مسابقه از دست اندرکاران طرح صالحین پایگاه مقاومت بسیج شهدای روستای میلاگرد حوزه امام سجاد (ع) شهرستان فریدونشهر تجلیل شد.
این مراسم که با ولادت حضرت معصومه (ص) مقارن شده بود از سرگروه‌ها، مربیان و برگزیدگان طرح صالحین نیز قدردانی شد و به رسم یادبود هدایایی به آنان تقدیم شد.
به گزارش فارس، هدف از اجرای طرح صالحین، برپایی کلاس‌های آموزشی مستمر در رده‌های مختلف سنی و به منظور تربیت نیروهایی متدین و تحصیل کرده برای بر عهده گرفتن پست‌های کلیدی کشور است که اجرای آن از سال 1389 در شهرستان فریدونشهر آغاز شد.
انتهای پیام؛/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول