اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با ارزشیابی وزارت علوم اعلام شد؛

برتری روابط عمومی دانشگاه شهید باهنر کرمان در کشور

خبرگزاری فارس: با ارزشیابی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری روابط عمومی دانشگاه شهید باهنر کرمان در میان دانشگاه‌های گروه "الف" برتر شد.

برتری روابط عمومی دانشگاه شهید باهنر کرمان در کشور
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی دانشگاه شهید باهنر کرمان، روابط عمومی این دانشگاه در میان دانشگاه‌های گروه "الف" کشور رتبه برتر را کسب کرد.
سومین جشنواره روابط عمومی‌های برتر وزارت علوم 15 شهریورماه با حضور وزیر علوم، مشاور این وزیر و دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت در سالن اجتماعات دانشگاه تربیت مدرس تهران برگزار شد.
جشنواره روابط عمومی برتر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری هر سال یک بار به منظور ارتقا سطح فعالیت این نهادهای فرهنگی برگزار می‌شود.
این جشنواره بر اساس فعالیت‌های ارائه شده و رأی هیئت داوران، هر روابط عمومی را مورد ارزیابی قرار می‌دهد و برترین‌ها را در بخش‌های مختلف در دانشگاه‌های گروه الف، ب، مراکز پژوهشی، فناوری و سازمان‌های تابعه وزارت علوم معرفی می‌کند.
کامران دانشجو در این مراسم که همزمان با جشنواره خبرنگاران برتر حوزه وزرات علوم برگزار شد، وظیفه رسانه را نقد کردن برشمرد و با تبریک به روابط عمومی‌های برگزیده، رسالت آن‌ها طرح کردن نقاط قوت دستگاه‌ها دانست و اظهار داشت: این دو می‌توانند، فعالیت مشترک و سازنده‌ای داشته باشند به طوری که روابط عمومی‌ها اغراق نکنند و رسانه‌ها نیز نقد منصفانه‌ای داشته باشند.
روابط عمومی دانشگاه شهید باهنر کرمان که در دومین جشنواره در سال 89 رتبه دوم را در گروه مستندسازی در کارنامه خود ثبت کرده بود در سومین جشنواره در سال جاری نیز توانست، عنوان روابط عمومی برتر را در میان دانشگاه‌های گروه "الف" کشور در بخش ارتباطات درون‌سازمانی و برون‌سازمانی به خود اختصاص دهد و لوح تقدیر آن را از وزیر علوم دریافت کند.
به گزارش فارس، فرزاد حسام‌عارفی رئیس اداره روابط عمومی دانشگاه شهید باهنر کرمان است.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول