اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتحادیه پوشاک تبریز:

فروش ویژه و فصلی لباس بدون مجوز ممنوع است

خبرگزاری فارس: رئیس اتحادیه پوشاک تبریز گفت: فروش ویژه و فصلی لباس بدون مجوز و تخفیفف های ویژه در تبریز ممنوع است.

فروش ویژه و فصلی لباس بدون مجوز ممنوع است
علی عابدینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز از برنامه‌ریزی اتحادیه پوشاک تبریز برای ساماندهی عرضه پوشاک در این شهر خبر داد.
وی با بیان اینکه این اتحادیه در زمینه اشتغالزایی و حمایت از جوانان فعال در عرصه لباس فعالیت جدی دارد، اظهار داشت: اتحادیه پوشاک تبریز با فعالیت‌های مختلف از جمله ارائه آموزش‌های مربوط سعی در توانمند کردن جوانان و عرضه کنندگان لباس دارد.
رئیس اتحادیه پوشاک تبریز گفت: این اتحادیه هر چند با مسئله اشباع فروشگاه‌های لباس روبه‌رو است اما در راستای حمایت از اشتغال زمینه را برای اشتغال جوانان علاقه‌مند و صدور پروانه کسب فراهم می‌کند.
عابدینی گفت: در حال حاضر این اتحادیه در زمینه ساماندهی عرضه پوشاک برنامه‌های مختلفی دارد و موضوع فروش ویژه و نیز فروش فصلی را به صورت قانونمند در می‌آورد.
رئیس اتحادیه پوشاک تبریز گفت: فروش ویژه و فصلی لباس بدون مجوز و تخفیف‌های ویژه در تبریز ممنوع است.
وی تاکید کرد: فروش ویژه به صورت دو بار در سال و با مجوز اتحادیه پوشاک صورت گرفته و فروشنده موظف به قرار دادن این مجوز در دید عمومی است.
عابدینی اظهار داشت: فروش لباس با تخفیف نیز باید با مجوز و تایید اتحادیه باشد و فروشندگان نمی‌توانند تابلوهای تخفیف با حراج را به صورت غیرمجاز نصب کنند.
وی ادامه داد: یکی از معضلات دیگر عرضه پوشاک وجود فرهنگ چانه زنی در این زمینه است.
رئیس اتحادیه پوشاک تبریز گفت: متاسفانه چانه‌زنی در فروش پوشاک موجب مشکلات مختلف در این راستا شده است و فروشندگان لباس در این زمینه مشکلات مختلفی را متحمل می‌شوند.‌
وی نبود فضای اعتماد میان فروشنده و خریدار را موجب این فرهنگ ناپسند دانست و اظهار داشت: باید تلاش کرد تا فضایی از اعتماد میان فروشنده و خریدار ایجاد شده و از ادامه چانه‌زنی جلوگیری کرد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول