اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌شرقی:

تبریز با تراکتورسازی در سطح جهان بلند آوازه‌تر خواهد بود

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان شرقی گفت: اگر تیم فوتبال تراکتورسازی در عرصه بین‌المللی حضور یابد تبریز بلند آوازه خواهد بود.

تبریز با تراکتورسازی در سطح جهان بلند آوازه‌تر خواهد بود
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، احمد علیرضا بیگی سه‌شنبه شب در جلسه بررسی وضعیت تیم تراکتورسازی که با هدف جلب حمایت بخش خصوصی از این تیم برگزار شد، بر استفاده از ظرفیت‌های مختلف در حمایت از تراکتورسازی تاکید کرد.
وی با تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: هفته مقدس نماد عظمت ملت ایران بوده و ملت ایران برای دست یافتن به این عظمت و شوکت هزینه‌های زیادی پرداخت کرده است.
بیگی ادامه داد: این هزینه‌ها امروز نیز با حضور جانبازان سرافراز قابل لمس است و مردم ایران در سطح کلان برای عزت خود هزینه پرداخت کرده‌اند.
بیگی تاکید کرد: در حال حاضر نیز نمادی ارزشمند به نام تراکتورسازی وجود دارد که برای مردم و مسئولان ارزشمند و اهمیت این تیم و شرایط خاص آن مورد توجه است.
استاندار آذربایجان شرقی اظهار داشت: آسیایی شدن تیم‌های لیگ برتری دارای اهمیت خاصی بوده و اگر تراکتورسازی در عرصه بین‌المللی حضور یابد تبریز بلند آوازه خواهد بود.
وی گفت: تبریز به واسطه دارای پیشینه تاریخی خود دارای این جایگاه و ظرفیت است که در سطح بین‌الملل مظرح باشد.
 
*تاثیرگذاری تبریز را در خارج از مرزها  
بیگی تاثیرگذاری تبریز را در خارج از مرزها  یادآور شد و تاکید کرد: تاثیر تبریز و مرکزیت آن در خارج از مرزها به صورت یک واقعیت مسلم مطرح است و در زمان بازی‌های تراکتورسازی علاوه بر این شهر از سایر استان‌ها در بازی‌ها به عنوان مشوق حاضر می‌شوند.
استاندار آذربایجان‌شرقی بر کارکرد تبریز در سطح ملی تاکید کرد و گفت: در بازی‌های تراکتورسازی در شهرهای دیگر نیز انبوهی از تماشاگران حضور دارند. 
وی گفت: در بازی تراکتورسازی و استقلال تماشاگران استقلال شعارهای بی‌ادبانه‌ای می‌دادند، که این شعار مایه تاسف است. 
بیگی اظهار داشت: زمانی که سخنان زشت و بی‌ارزش توسط  تمام طرفداران استقلال گفته شد، انزجار از این حرکت احساس شد و پیروزی در این شرایط مایه خرسندی مضاعف بود.
استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر حمایت از تراکتورسازی در دو سال گذشته اظهار داشت: کمک‌های انبوه و کلان با وجود برخی حساسیت‌ها و مشکلات اجتماعی به صورت مستمر صورت گرفته است.
وی گفت: در حال حاضر محدودیتی از سوی مجلس ایجاد شده و دولت نمی‌تواند به تراکتورسازی حمایت کند ولی باید توجه داشت که ظرفیت‌های مالی فراوانی در این زمینه وجود دارد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول