اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تراکتورسازی در شرایط آسیایی شدن قرار دارد

حاشیه‌سازی رسانه‌های وابسته به سرخابی برای تراکتورسازی

خبرگزاری فارس: مدیر عامل باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: در حال حاضر رسانه‌های وابسته به تیم‌های سرخابی برای تراکتورسازی حاشیه‌سازی می‌کنند که با توجه به جایگاه و روحیه مناسب در تیم جای نگرانی نیست.

حاشیه‌سازی رسانه‌های وابسته به سرخابی برای تراکتورسازی
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدحسین جعفری سه‌شنبه شب در جلسه بررسی شرایط تیم تراکتورسازی که با حضور مسئولان و صاحبان صنایع همراه بود به تشریح شرایط تیم تراکتورسازی پرداخت.
وی با بیان اینکه تیم تراکتورسازی عمری 41 ساله دارد، اظهار داشت: این تیم در دو دهه گذشته از حساسیت خاصی برخودار بوده است که در دهه گذشته سقوط این تیم به دسته اول موجب ناخرسندی عمومی و احساس سرافکندی در میان مردم شده بود.
مدیر عامل باشگاه تراکتورسازی تبریز افزود: صعود تیم تراکتورسازی به لیگ برتر با شرایطی خاص مواجه بوده و علاوه بر مردم تبریز وآذربایجان آذری‌های مقیم سایر نقاط نیز حمایت خاصی از آن کردند.
جعفری با اشاره به برخی حواشی موجود در مورد این تیم تاکید کرد: با وجود وجود برخی مسائل جو غالب در این زمینه جو ورزشی بود که با حمایت مردم همراه بود.
 
*تراکتورسازی در شرایط آسیایی شدن قرار دارد
وی با اشاره به صعود پله به پله تراکتورسازی در سال‌های اخیر یادآور شد: آسیایی کردن تیم تراکتورسازی به صورت یک خواست عمومی مطرح شده بود که البته رسیدن به این جایگاه در بضاعت تراکتورسازی نبوده است.
مدیر عامل باشگاه تراکتورسازی تبریز تاکید کرد: رفع مشکلات فنی در سال گذشته و همت وهمراهی در کنار حمایت‌ها شرایطی را به وجود آورده است که تراکتورسازی امسال بتواند در شرایطی قرار گیرد که بتواند آسیایی شود.
جعفری تاکید کرد: برای رفع مشکل فنی تیم انتخاب سرمربی مورد توجه قرار گرفت و در این زمینه مربیان برجسته‌ای مانند قلعه‌نوعی مورد توجه بود و زمینه حضور وی در تیم تراکتورسازی مهیا شد.
وی اظهار داشت: آمدن قلعه‌نویی به تراکتورسازی و بستن تیم با مدیریت جدید موجب شد تا امید مردم به این تیم بیشتر شود و نسبت به توجه مسئولان به تراکتور نیز مطمئن شوند.
مدیر عامل باشگاه تراکتورسازی تبریز اضافه کرد: در حال حاضر رسانه‌های وابسته به تیم‌های سرخابی برای تراکتورسازی حاشیه‌سازی می‌کنند که با توجه به جایگاه و روحیه مناسب در تیم جای نگرانی نیست.

*تراکتورسازی تبریز نیازمند حمایت پشتیبانی مالی است
جعفری بر خوداتکایی تیم تراکتورسازی تاکید کرد و گفت: شرایط کنونی تیم تراکتور به عنوان نماینده آذری‌های شمال غرب کشور نیازمند حمایت پشتیبانی‌های مالی است.
وی با تکذیب تزلزل وضعیت مالی تیم تراکتورسازی اظهار داشت: هر جند وضعیت مالی نگران کننده نبوده و در برخی مسائل مشکلات در حال مرتفع شدن است اما شرایط می‌تواند نگران کننده باشد.
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز تاکید کرد: مشکل مالی یکی از مشکلات عمومی تیم‌های فوتبال کشور است اما امیدواریم با مرتفع شدن مشکلات در 31 اردیبهشت ماه سال‌جاری شاهد خبرهای خوشایند و برپایی جشن پیروزی بزرگ تراکتورسازی در پایان فصل باشیم.
وی گفت: هدف و شعار آسیایی شدن برای تراکتورسازی، باید به مرحله عمل برسد و با درایتی که از قلعه نویی در این زمینه سراغ دارم، به تحقق این هدف امیدوار هستم.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول