اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یکی از پایه‌های اصلی توسعه نشاط در جامعه است

کمک‌های 500 میلیون ریالی واحدهای اقتصادی به تراکتورسازی

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بازرگانی آذربایجان‌شرقی گفت: با چند تماس تلفنی 11 واحد صنعتی و اقتصادی در استان کمک‌های خود را از 100 تا 500 میلیون ریال برای حمایت از تراکتور اعلام کرده‌اند.

کمک‌های 500 میلیون ریالی واحدهای اقتصادی به تراکتورسازی
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، صادق نجفی سه‌شنبه شب در جلسه بررسی وضعیت تیم تراکتورسازی که با هدف جلب حمایت بخش خصوصی از این تیم برگزار شد، از همراهی بخش خصوصی با تیم تراکتورسازی تاکید کرد.
وی تصریح کرد: در سال‌های اخیر عدم حضور تیمی از آذربایجان‌شرقی در لیگ برتر موجب ناخرسندی بوده و در شان آذربایجان نیز نبوده است.
 
*یکی از پایه‌های اصلی توسعه نشاط در جامعه است
نجفی ادامه داد: یکی از پایه‌های اصلی توسعه نشاط در جامعه است و هر چه نشاط بیشتر باشد توسعه نیز بیشتر خواهد بود.
وی اضافه کرد: بخش خصوصی آذربایجان‌شرقی در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی و مسائل عام المنفعه پیشگام بوده و فعالیت‌های گسترده‌ای داشته‌اند.
نجفی افزود: در موضوع خشکسالی سومالی بخش خصوصی آذربایجان‌شرقی حمایت خاصی از مردم قحطی زده این کشور داشته و کمک‌های قابل توجهی ارسال کردند.
رئیس سازمان بازرگانی آذربایجان‌شرقی گفت: بخش خصوصی در موضوع هدفمندی یارانه‌ها نیز حمایت و همراهی خاصی داشته و داوطلبانه در میدان حاضر شدند.
نجفی در ادامه با اشاره به حمایت معنوی بخش خصوصی از تیم تراکتورسازی اظهار داشت: بخش خصوصی با وجود مشکلات مالی آمادگی خود را برای حمایت مالی از تراکتورسازی اعلام کرده‌اند و در شش ماه آینده شاهد این کمک‌ها خواهیم بود.
رئیس سازمان بازرگانی آذربایجان شرقی افزود: با چند تماس تلفنی 11 واحد صنعتی و اقتصادی در استان کمک‌های خود را از 100 تا 500 میلیون ریال برای حمایت از تراکتور اعلام کرده‌اند.

*آذربایجان‌شرقی نماد آذربایجان‌ است
نجفی اظهار داشت: در حال حاضر تراکتورسازی در سطح ملی افتخار آفرین بوده و نماد آذربایجان است و باید از این تیم حمایت خاصی شود.
وی با تاکید بر تثبیت شرایط مالی تراکتورسازی افزود: تثبیت این شرایط و نیز استقلال مالی تراکتورسازی حائز اهمیت است و باید این شرایط به تدریج فراهم شود.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول