اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سازمان بسیج کارمندان خراسان جنوبی:

خیانت لیبرال‌ها از علل وقوع جنگ تحمیلی بود

خبرگزاری فارس: فرمانده سازمان بسیج کارمندان و کارگران سپاه انصارالرضا (ع) استان خراسان جنوبی گفت: وقوع انقلاب اسلامی، اختلافات داخلی، نفت‌خیز بودن منطقه خوزستان، بازگرداندن خاندان سلطنتی و خیانت لیبرال‌ها ازجمله عوامل زمینه‌ساز جنگ بود.

خیانت لیبرال‌ها از علل وقوع جنگ تحمیلی بود
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علی‌اکبر نوفرستی شنبه‌شب در نشست فرهنگی سیاسی کارکنان صنعت آب و برق خراسان جنوبی در مدیریت برق بیرجند به ایثارگری‌ها و رشادت‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و آن را الگویی ارزشمند برای همه نسل‌ها خواند.
وی وقوع انقلاب اسلامی، اختلافات داخلی، نفت‌خیز بودن منطقه خوزستان، بازگرداندن خاندان سلطنتی و خیانت لیبرال‌ها را ازجمله عوامل زمینه‌ساز جنگ برشمرد.
فرمانده سازمان بسیج کارمندان و کارگران سپاه انصارالرضا (ع) استان خراسان جنوبی افزود: دشمن با هدف گرفتن اعتقادات و فرهنگ ما با استفاده ابزارهای مختلف از جمله ماهواره به دنبال تغییر آن است.
نوفرستی به طرح صالحین اشاره کرد و هدف از اجرای آن را تربیت و آموزش پرسنل ادارات در مورد شناخت دشمن و جنگ نرم و نحوه مقابله با آن عنوان کرد.
یکی از علمای برجسته بیرجند نیز در این نشست با اشاره به مراحل بهشتیان، بهشت را پاداش متقین درآخرت دانست.
آیت‌الله غلامعلی ربانی به اجرای عملی صحت نماز و بیان احکام شرعی آن پرداخت.
رئیس کمیته فرهنگی شرکت‌های صنعت آب و برق خراسان جنوبی نیز در گزارشی به اقدامات و فعالیت‌های انجام شده در هفته دفاع مقدس اشاره کرد.
حجت‌الاسلام علی حسینی از همراهی و همگامی کارکنان صنعت آب و برق استان در مشارکت و اجرای فعالانه برنامه‌های فرهنگی قدردانی کرد.
وی برپایی ایستگاه صلواتی، حضور در مراسم غبارروبی مزار شهدا، شرکت با شکوه در نماز جمعه، استفاده و بهره‌مندی از اساتید جبهه و جنگ در برنامه‌های مختلف، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری را از جمله اقدامات و فعالیت‌های این کمیته در هفته دفاع مقدس عنوان کرد.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول