اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش گناباد:

550 دانش‌آموز نیازمند در مدارس گناباد وجود دارند

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش گناباد گفت: در مدارس شهرستان گناباد بیش از 550 دانش آموز نیازمند کمک مردم نیک‌اندیش و نیکوکار برای ادامه تحصیل خود هستند.

550 دانش‌آموز نیازمند در مدارس گناباد وجود دارند
احمد خاکستانی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در گناباد اظهار داشت: در کشور ما کمک به همنوع از طریق جشن عاطفه‌ها فرهنگ‌سازی شده است.
وی با بیان اینکه در روایات و احادیث کمک به همنوع یکی از کارهای بسیار ارزشمند است، افزود: یک جامعه زمانی سالم است که هیچ یک از اعضای آن مشکل نداشته باشد.
خاکستانی تصریح کرد: ما همه پیرو اهل بیت هستیم و در مکتب ائمه و امام صادق رئیس شیعیان کار، تلاش، فعالیت و سخت کوشی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.
وی با اشاره به مراسم جشن عاطفه‌ها در گناباد گفت: در مدارس شهرستان گناباد بیش از 550 دانش‌آموز نیازمند کمک مردم نیک اندیش و نیکوکار برای ادامه تحصیل خود هستند.
خاکستانی افزود: 235 دانشجو و طلبه نیز برای ادامه تحصیل در مراکز آموزش عالی از کمک‌های مردم و کمیته امداد امام (ره) شهرستان گناباد بهره‌مند می‌شوند.
وی گفت: با توجه به سیاست‌گذاری‌ها، هدایای جنسی و نقدی هر مدرسه بین دانش‌آموزان محروم همان جا توزیع شود و اگر هدایا پربارتر بود از طریق آموزش و پرورش به دیگر مدارس اهدا شود.
وی افزود: از این کمک‌ها برای تامین کتاب‌های درسی، نوشت افزار، هزینه رفت و آمد، لباس، خورد و خوراک، خوابگاه و اردوهای مختلف استفاده می‌شود.
خاکستانی برای دانش آموزان و معلمان سال تحصیلی پربرکتی را آرزو  و اظهار امیدواری کرد: با تلاش دانش آموزان و معلمان افتخارات خوبی را در سال جاری کسب کنند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول