اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فولادگر:

جنجال‌‌‌های رسانه‌ای اجرای بهشت‌آباد را عقب انداخت

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: رسانه‌ای شدن بهشت‌آباد اجرای این طرح آب‌رسانی را عقب انداخته است.

جنجال‌‌‌های رسانه‌ای اجرای بهشت‌آباد را عقب انداخت
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حمید رضا فولادگر شامگاه گذشته در دومین شورای اداری شهرستان اصفهان با بیان اینکه این دولت در تاریخ کشور و انقلاب بی‌نظیر بوده است، اظهار داشت: برنامه پنجم برای امسال ظرفیت‌های بسیاری را دارد و ما در شش ماه باقی‌مانده از سال‌ جاری باید به دنبال این هدف باشیم که از بودجه 1390 در این راستا استفاده کنیم.
وی به پروژه‌های انتقال آب اصفهان اشاره کرد و افزود: نمایندگان اصفهان در مجلس در این ارتباط از رئیس مجلس خواسته‌اند تا جلساتی را با چهار استان دیگری که در اجرای طرح آب‌رسانی بهشت‌آباد سهم دارند برقرار کند.
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی به همین منظور باید وظایف خود را به خوبی انجام دهند، تصریح کرد: برای رفع مشکلات به وجود آمده برای طرح بهشت‌آباد نمایندگان صورت جلسه یک دیدار با وزیر نیرو و مسئولان چهار استان دیگر به منظور بحث در مورد مصوبه رهبری در مورد انتقال آب از فلات مرکزی در جریان سفر به استان یزد مطرح شد.
وی ادامه داد: در آن مصوبه اعلام شده بود که انتقال آب از فلات مرکزی باید به صورت قطع انجام شود و تفاوتی هم نمی‌کند که چه مدت زمان این کار اجرایی شود.
فولادگر در ادامه با اشاره به اینکه مصوبه سه سفر هیئت دولت به استان اصفهان از دیگر مستندات برای لزوم اجرای این طرح آب‌رسانی است، افزود: اصل پروژه قبل تشکیک نیست و به منظور تأمین منابع مالی پروژه نیز جلسات باید ادامه یابد.
وی با انتقاد از رسانه‌ای شدن اجرای طرح آب‌رسانی بهشت‌آباد ادامه داد: رسانه‌ای شدن این موضوع تنها کار را عقب انداخته است.
نماینده مردم اصفهان در مجلس اظهار داشت: کار اجرایی باید بی‌سر و صدا انجام شود.
وی با تاکید بر اینکه پروژه‌های میان مدت و کوتاه مدت تا پایان‌ سال ‌جاری در استان اجرایی می‌شود، تصریح کرد: حداقل آب باید در رودخانه زاینده‌رود جریان داشته باشد.
فولادگر تصریح کرد: شهرداری اصفهان در سال‌های اخیر اقدامات مطلوبی در زمینه مترو شهر اصفهان انجام داده است، اما طولانی شدن ساخت آن زمینه کاری شهرداری را تحت شعاع قرار داد.
وی اظهار داشت: نه مدیریت مترو و نه منابع مالی آن در اختیار شهرداری نیست و مدیریت آن از سوی شورایی متشکل از سازمان‌های مختلف اعمال می‌شود.
رئیس کمیسیون اصل 44 منابع مالی اجرای این طرح را از محل بودجه ملی عنوان کرد و گفت: نخستین قسط هفته گذشته با همکاری نمایندگان مجلس از دولت گرفته شده است.
وی بیان داشت: بخشی از منابع صندوق توسعه ملی به صورت ارزی پرداخت می‌شود که از بودجه دو میلیارد دلاری 200 میلیون دلار آن سهم استان اصفهان است.
فولادگر با بیان اینکه به تازگی مصوبه‌ای در دولت به تصویب رسیده است تا حمل و نقل درون شهری از شهرداری‌ها به صنوف واگذار شود گفت: این مصوبه با برنامه پنجم مغایرت دارد.
وی اظهار داشت: زمان انتخابات هیچ تفاوتی با دیگر زمان‌ها ندارد و مسئولان دستگاه‌های اجرایی به این نکته توجه داشته باشند.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول