اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با وجود بحث‌های غیر‌کارشناسی؛

طرح بهشت‌آباد منافع اردل چهارمحال را تأمین میکند

خبرگزاری فارس: استاندار اصفهان گفت: با وجود تمام بحث‌های غیر‌کارشناسی که در مورد معایب اجرای طرح بهشت‌آباد برای مردم چهارمحال و بختیاری می‌شود، اجرای این طرح به نفع آن‌ها است و مردم منطقه اردل منفعت زیادی از این طرح می‌برند.

طرح بهشت‌آباد منافع اردل چهارمحال را تأمین میکند
علیرضا ذاکر اصفهانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در پاسخ به این سوال که یکی از نمایندگان اصفهان از برگزاری نشستی مشترک میان استانداران و نمایندگان اصفهان و استان‌های همجوار بر سر مسئله مدیریت آب و طرح‌های آبخیزداری و انتقال آب بین حوزه‌ای خبر داده است و آیا این موضوع صحت دارد، اظهار داشت: در جلسه‌ای که در هفته‌های گذشته با نمایندگان این استان‌ها داشتیم مصوبات خوبی به تصویب رسید و به زودی نیز جلسه‌ای را با تعداد محدودتری از استانداران و نمایندگان آنها داریم.
وی افزود: پیچیدگی که بر سر مسئله آب در چهارمحال و بختیاری به وجود آمده بیشتر جنبه سیاسی دارد و اراده نمایندگان و استاندار آنها نیز بر این است که به زودی این مسائل رفع شود.
استاندار اصفهان تصریح کرد: نمایندگان چهارمحال و بختیاری به نوع شیوه اجرای طرح‌های انتقال آب اعتراض دارند و در اصل اجرا مشکلی ندارند.
وی در پاسخ به این سوال خبرنگار فارس که آیا سفر رئیس جمهور به اصفهان به دلیل همین اختلاف نظر استان اصفهان و چهارمحال و بختیاری بر سر موضوع آب به زمان دیگری موکول شد، گفت: موضوع این‌گونه نیست و من از آقای احمدی‌ن‍‍ژاد برای بهره برداری و کلنگ زنی چند طرح عمرانی و همچنین ثبت جهانی چهل‌ستون و باغ فین دعوت کرده‌ام که به دلیل ترافیک کاری برنامه‌های ایشان سفر رئیس جمهور به تعویق افتاد و به زمان دیگری در سال جاری موکول شد.
ذاکر اصفهانی یادآور شد: ما با مردم چهارمحال و بختیاری دوستی و ارتباطی دیرینه داریم و بسیاری از مردم این استان هم اکنون در استان ما زندگی و کار می‌کنند و تعداد زیادی از همکاران ما در دستگاه‌های اجرایی استان اصفهان از مردم چهارمحال هستند.
وی اظهار داشت: با وجود تمام بحث‌های غیر کارشناسی که در مورد معایب اجرای طرح بهشت‌آباد برای مردم چهارمحال و بختیاری می‌شود، اجرای این طرح به نفع آنها است و مردم منطقه اردل منفعت زیادی از این طرح می‌برند.
استاندار اصفهان خطاب به رسانه‌های استان گفت: من از اصحاب جراید و مطبوعات درخواست می‌کنم که با تلطیف فضا از التهاب جوسازی‌هایی که پیرامون این موضوع شده است، بکاهند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول