اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار اسلامشهر:

خطوط اتوبوسرانی در اسلامشهر افزایش پیدا میکند

خبرگزاری فارس: معاون امور فنی و عمرانی فرماندار اسلامشهر از افزایش خطوط اتوبوسرانی در این شهرستان به نقاط مختلف تهران خبر داد.

خطوط اتوبوسرانی در اسلامشهر افزایش پیدا میکند
به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، علی اکبری ظهر امروز در جلسه شورای حمل و نقل این شهرستان اظهار داشت: شهروندان از نحوه خدمات دهی اتوبوسرانی این شهرستان راضی نیستند چرا که باید به منظور جابه‌جایی در صفوف طولانی ایستاده و یا انتظار بسیار زیادی را در ایستگاه‌های اتوبوس بکشند.
وی ادامه داد: براساس تمهیدات اندیشیده شده و به منظور رفاه حال شهروندان خطوط اتوبوس‌های سریع‌السیر در این شهرستان راه‌اندازی میشود.
این مسئول افزایش سرعت حمل و نقل و کاهش زمان سفر، را از مزیای راه‌اندازی خطوط سریع السیر از اسلامشهر به نقاط مختلف تهران عنوان کرد.
معاون فرماندار اسلامشهر با بیان اینکه ارائه خدمات رسانی به مردم از مهمترین وظایف مسئولان است افزود: مسئولان باید با توجه به جایگاه خود در مسیر خدمات‌رسانی و توسعه شهر گام بردارند و در این مسیر از هیچ تلاشی چشم‌پوشی نکنند.
اکبری تأکید کرد: مردم از طولانی شدن زمان سفر در تردد به تهران و بالعکس ناراضی هستند که طی کارشناسیهای صورت گرفته، طرحی در حال بررسی است که پس از تصویب نهایی در شورای حمل و نقل شهرستان به اجرا در‌خواهد آمد که اجرای این طرح میتواند نقش به سزایی در افزایش سرعت جابه‌جایی مسافران شهرستان و رفاه حال شهروندان داشته باشد.
وی گفت: براساس برنامه‌ریزیهای انجام شده و در صورت اجرای این طرح اتوبوس‌هایی از شهرک‌های مختلف در شهرستان اسلامشهر مسافران را به پارک سوار منتقل و از آنجا نیز اتوبوس‌های سریع‌السیر مسافران را به مقصد‌هایی همچون میدان آزادی، شمشیری و مترو جابه جا خواهد کرد.
اکبری افزود: برای اجرای این طرح نیازمند همکاری مسئولان در حوزه‌های مختلف هستیم.
وی در بخشی دیگر از سخنان خود بر همکاری و مشارکت مسئولان به منظور توسعه و آبادانی شهر تأکید کرد و ادامه داد: اگر مسئولان در دستگاه‌های مختلف باهم اتحاد و همدلی داشته باشند میتوانیم علاوه بر رفع مشکلات و کمبودها در شهر در مسیر آبادانی بیشتر شهرستان نیز گام برداریم.
اکبری افزود: البته حمایت‌های دولت نیز نقش به سزایی در اجرای سریع‌تر این طرح دارد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول