اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل اتوبوسرانی مشهد:

500 دستگاه اتوبوس در روز قدس سرویس‌دهی می‌کنند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد گفت: سازمان اتوبوسرانی با 500 دستگاه اتوبوس به راهپیمایان روز قدس سرویس‌دهی می‌کنند.

500 دستگاه اتوبوس در روز قدس سرویس‌دهی می‌کنند
مهدی خجسته رحیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: در آستانه تحولات اخیر در سرزمین مقدس فلسطین روز جهانی قدس زمینه را برای یک خیزش عمومی علیه رژیم صیهونیستی ایجاد می‌کند.
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد افزود: امسال نیز چون سال‌های گذشته، راهپیمایی این روز تاریخی با حضور پر‌شور مردم از میدان 15 خرداد تا حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.
خجسته گفت: سازمان اتوبوسرانی مشهد نیز طبق سنوات گذشته سرویس‌دهی این شهروندان را با به کارگیری 500 دستگاه اتوبوس در مسیر رفت و برگشت بر‌عهده دارد.
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد اظهار داشت: در روز قدس از پایانه‌های شهدا، وکیل آباد، آزادی، فردوسی، انقلاب اسلامی، مفتح، بلوار طبرسی،‌ گمنام، بیت‌المقدس و صبا تا محل شروع مراسم در میدان 15 خرداد سرویس‌دهی ویژه در مسیر رفت به صورت رایگان انجام می‌شود.
خجسته افزود: برای برگشت راهپیمایان نیز پنج پایانه در اطراف حرم مطهر رضوی به ‌طور موقت ایجاد شده که در دو مرحله سرویس‌دهی برگشت را انجام می‌دهند.
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد گفت:پایانه شماره یک در رو‌گذر شیرازی حرم مطهر رضوی،پایانه شماره دو در خیابان امام رضا (ع)،پایانه شماره سه در روگذر طبرسی حرم مطهر واقع شده است.
خجسته گفت: پایانه شماره چهار در خیابان نواب صفوی و پایانه شماره پنج در خیابان خسروی باب‌الجواد به سمت چهارراه خسروی قراردارد و به راهپیمایان در مسیر برگشت  سرویس‌دهی می‌کنند.
وی در پایان گفت: مرحله اول سرویس‌دهی به راهپیمایان پس از پایان راهپیمایی و مرحله دوم بعد از اتمام نماز جمعه و سازمان اتوبوسرانی همه تلاش خود را به کار می‌گیرد تا به راهپیمایان روزه‌دار خدمات و سرویس‌دهی خوبی ارائه دهد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول