اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نهاوند:

حرکت بیداری اسلامی امروز نیاز به اتحاد دارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه نهاوند گفت: حرکت بیداری اسلامی امروز نیاز به اتحاد و همدلی دارد.

حرکت بیداری اسلامی امروز نیاز به اتحاد دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی عصر امروز در یادواره 12 شهید روستای جهان‌آباد نهاوند اظهار داشت: امروز همه فرمایشات حضرت امام خمینی(ره) خطاب به کشورها و ملت‌ها امروز در حال اثبات است اما افسوس که روح انقلابی جوانانی که امروز پرچمدار بیداری اسلامی هستند دیر بیدار شده است.
وی گفت: این تأخیر باعث شده که دیکتاتورها بتوانند دوران بیشتری بر ملت مظلوم حکومت کنند و ثروت ایت مردم را به چپاول ببرند.
امام جمعه شهرستان نهاوند ادامه داد: البته باید به این مهم نیز توجه داشت که آن همه حکومت و چپاول‌گری به اندازه یک ساعت پنهان شدن و فرار کردن با آن افتضاح نمی‌ارزد چون اهداف آنها چیزی جز دنیاطلبی و ثروت‌اندوزی و چپاولگری نبوده و نیست.
وی به موج بیداری اسلامی تا اعماق اروپا در آینده اشاره کرد و ابراز داشت: سردمداران بیداری باید بیدار و مراقب باشند تا مسیر حرکت انقلابی‌شان به انحراف کشیده نشود.
مغیثی گفت: امروز حرکت بیداری اسلامی نیاز به اتحاد، همدلی و ایثار دارد.
وی به خدمات دولت به مردم به ویژه در سطح روستاها اشاره کرد و افزود: هر لحظه و هر دقیقه باید شکرگذار نعمت انقلاب بود زیرا در این نظام و انقلاب در راستای محرومیت‌زدایی و رفع فقر و تنگدستی کارهای مهم و چشمگیری انجام گرفته است.
امام جمعه شهرستان نهاوند در پایان سخنان خود انتفال ارزش‌ها و ایثارگری‌های شهدا به نسل جوان را از یکی از ضروریات برگزاری یادواره‌ها خواند و ابراز داشت: مهمترین دستاورد یادواره‌ها آشنا کردن نسل جوان با ایثارگری و ولایتمداری شهداست که از همه چیز خود گذشتند تا انقلاب و نظام پابرجا و سربلند بماند بنابراین وظیفه ما در قبال حفظ این دستاورد بسیار خطیر و حساس است.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول