اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار قزوین:

بیداری اسلامی میوه درخت انقلاب اسلامی است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین گفت: میوه درخت تنومند انقلاب، بیداری‌ اسلامی کشورها است که از انقلاب ما نشأت گرفته است.

بیداری اسلامی میوه درخت انقلاب اسلامی است
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی فرمانداری البرز، سیروس صابری در یادواره شهدای شمال شرق قزوین در روستای باورس از توابع شهر محمدیه اظهار داشت: مردم ما قدرشناس خون شهدا هستند به‌طوری‌که بعد از گذران سالیان دراز در روستا و شهرهای کشور برای شهدا یادواره برگزار می‌کنند.
وی ادامه داد: این اتفاق بزرگ در سال 59 و در هشت سال دفاع مقدس در برابر جنگ نابرابر دشمن رخ داد جنگی که در آن حتی یک وجب از خاک کشور هم به دست دشمن نیفتاد.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین اضافه کرد: 130 سال قبل هم در شمال ایران جنگی رخ داد و طی آن چندین شهر کشور به تصاحب دشمن افتاد با اینکه در آن سال‌ها هم مردم متدین در کشور بودند اما فردی قابل اعتماد برای رهبری جوانان وجود نداشت تا آنها را رهبری کند.
وی اعلام کرد: در طول تاریخ هیچ کشوری نوپا مثل ایران نمی‌توانست با کمترین امکانات در مقابل کشورهای غرب و شرق مقاومت کند و در برابر کشورهای حامی عراق از کشور خود دفاع کند.
صابری تصریح کرد: ما در جنگ تحمیلی در برابر بمب‌های شیمیایی آلمان و هلند و سلاح‌های روسی ایستادگی کردیم و در این مدت از 32 کشور اسیر داشتیم و در حالی که کشور عراق بیش از یک میلیون و 100 هزار کشته و زخمی داشت اما ما نصف این رقم  جانباز و شهید تقدیم انقلاب کردیم و نگذاشتیم تا یک وجب از خاک کشور دست دشمن بیافتد.
وی اظهار کرد: دشمن با تجهیزات و سلاح‌های کشورهای استکبار نتوانست در برابر سلاح ایمان و تقوای جوانان ما پیروز شود و امروز انقلاب اسلامی درخت تنومندی شده است که میوه‌های آن جوانان متدین هستند و ما به برکت شهدا در امنیت کامل بسر می‌بریم در حالی که دشمن در اطراف کشور مستقر شده است.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین یادآور شد: همین جوانان با اعتقاد در روز‌های گذشته به جنگ با منافقان در کردستان رفتند و آنها را در جای خود نشاندند.
وی تأکید کرد: میوه درخت تنومند انقلاب همین بیداری‌های اسلامی کشورهاست که از انقلاب ما نشأت گرفته است و امیدواریم تا به همت جوانان مسلمانان به پیروزی نهایی برسد؛ ما به برکت شهدا و جنگ تحمیلی به خودباوری در تمامی زمینه‌ها رسیدیم و امروز در جایگاه بزرگ علمی قرار داریم.
انتهای پیام،/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول