اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار در پردیس بین‌المللی ارس صورت می‌گیرد؛

پذیرش دانشجو دانشگاه تبریز در 4 رشته در مقطع دکتری

خبرگزاری فارس: رئیس پردیس بین‌المللی ارس دانشگاه تبریز از پذیرش دانشجو در چهار رشته در مقطع دکتری برای نیم‌سال نخست سال تحصیلی 90 - 1391 در این دانشگاه خبر داد.

پذیرش دانشجو دانشگاه تبریز در 4 رشته در مقطع دکتری
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی دانشگاه تبریز، داود مختاری اظهار داشت: پردیس بین‌المللی ارس دانشگاه تبریز به پشتوانه بیش از 65 سال پیشینه مؤثر این دانشگاه در زمینه آموزش و پژوهش و بر اساس مجوز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از بین داوطلبان داخلی و خارجی در  مقطع دکتری در رشته‌های عمران گرایش خاک و پی، عمران گرایش سازه‌های هیدرولیکی، زمین شناسی اقتصادی و فوتونیک دانشجو می‌پذیرد.
وی تعداد پذیرش دانشجویان در این مرحله را 29 نفر بیان کرد و گفت: دارا بودن مدرک کارشناسی ارشد مرتبط با رشته انتخابی از دانشگاه‌های معتبر داخلی و خارجی مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، ارزیابی علمی و بررسی سوابق آموزشی و پژوهشی، نداشتن منع قانونی ادامه تحصیل از لحاظ مقررات سازمان نظام وظیفه و ارائه نمره قابل قبول از یکی از آزمون‌های زبان انگلیسی از جمله شرایط پذیرش دانشجویان در این پردیس است.
رئیس پردیس بین‌المللی ارس دانشگاه تبریز با اشاره به ویژگی های دوره و پذیرش دانشجو دراین مرکز یادآور شد: ارائه محتوای آموزشی برنامه‌های پردیس بین‌المللی ارس مطابق با محتوای برنامه و نظام آموزشی دانشگاه تبریز و حداقل طول دوره دکتری 3.5 سال (معادل 7 نیمسال) و حداکثر آن 4.5 سال (معادل ۹ نیمسال) است.
مختاری مهلت ثبت نام و ارسال مدارک را تا 10 مهر ماه جاری اعلام کرد و افزود: علاقمندان برای ثبت نام در پردیس بین‌المللی ارس باید با مراجعه به وب سایت پردیس بین‌المللی ارس دانشگاه تبریز به نشانی (arasp.tabrizu.ac.ir) مشخصات درخواستی را در فرم الکترنیکی تکمیل کنند.
وی گفت: متقاضیان باید همه مدارک درخواستی به همراه تصویر فرم ثبت نام الکترونیکی را تا 10 مهر ماه سال‌جاری از طریق پست پیشتاز به آدرس تبریز، بلوار 29 بهمن دانشگاه تبریز، ساختمان اداری، طبقه دوم دفتر پردیس بین المللی ارس ارسال کنند.
مختاری ادامه داد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 5 - 3026363-0492 تماس و یا سایت دانشگاه تبریز (پردیس بین المللی ارس) مراجعه کنند.
وی  اضافه کرد: بررسی مدارک علاقمندان به تحصیل تا 20مهرماه سال‌جاری انجام خواهد شد.
دانشگاه تبریز در راستای پاسخ به تقاضای روزافزون داوطلبان تحصیلات عالی در داخل و خارج از کشور و با توجه به برنامه‌های راهبردی بلندمدت علمی، آموزشی و پژوهشی خود، درسال 1388 پردیس بین‌المللی ارس را در منطقه آزاد تجاری- صنعتی ارس(جلفا) که جاذبه های توریستی و تجاری فراوانی را نیز دارا می باشد راه‌اندازی کرده است.
هم اکنون در این مرکز آموزشی در 20 رشته در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته دانشجو پذیرش می‌شود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول