اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد واحد نیکشهر خبر داد:

پذیرش دانشجو بدون کنکور در نیکشهر

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد واحد نیکشهر گفت: دانشگاه آزاد اسلامی نیکشهر بدون کنکور دانشجو می‌پذیرد.

پذیرش دانشجو بدون کنکور در نیکشهر
محمدامین رودینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نیکشهر اظهار داشت: دانشگاه آزاد واحد نیکشهر برای ترم مهر ماه سال‌جاری از تمام فارغ‌التحصیلان دیپلم و پیش دانشگاهی برای ثبت‌نام بدون کنکور در شش رشته، دانشجو می‌پذیرد.
وی افزود: علاقه‌مندان می‌توانند در رشته‌های کاردانی دینی و عربی، آموزش ابتدایی، ادبیات فارسی، حسابداری ناپیوسته، کامپیوتر ناپیوسته و حسابداری ناپیوسته ثبت‌نام کنند.
رئیس دانشگاه آزاد واحد نیکشهر بیان کرد: علاقه‌مندان به تحصیل بدون کنکور در دانشگاه آزاد نیکشهر می‌توانند  برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به دانشگاه آزاد این شهرستان مراجعه کنند.
رودینی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی نیکشهر در مهرماه 86 فعالیت علمی خود را آغاز کرد و اکنون  یک هزار و 447 دانشجو در 14 رشته کاردانی و کارشناسی مشغول به تحصیل هستند.
وی خاطرنشان کرد: تاکنون تعداد یک هزار و 252 نفر در رشته‌های کاردانی و 120 نفر در رشته‌های کارشناسی جمعاً تعداد هزار و 372 نفر از این دانشگاه فارغ‌التحصیل شده‌اند.
رئیس دانشگاه آزاد واحد نیکشهر تصریح کرد: تعداد 12 نفر عضو هیئت علمی این دانشگاه هستند.
رودینی گفت: ساختمان دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیکشهر در محل سه راهی نیکشهر ـ چابهار ـ ایرانشهر در زمینی به مساحت هشت هکتار در حال ساخت است.
وی افزود: این ساختمان شامل؛ 4 هزار مترمربع زیربنای فضای آموزشی، 2 هزار مترمربع فضای اداری و 2 هزار مترمربع فضای ورزشی است.
رئیس دانشگاه آزاد واحد نیکشهر یادآور شد: تاکنون 25 میلیارد ریال برای ساخت این دانشگاه اختصاص یافته و تا مهرماه سال 91 افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول