اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد جیرفت خبر داد:

پذیرش دانشجو بدون کنکور در دانشگاه آزاد جیرفت

خبرگزاری فارس:‌ رئیس دانشگاه آزاد جیرفت گفت: پذیرش رشته‌های کاردانی پیوسته و ناپیوسته بدون کنکور این دانشگاه آزاد جیرفت صورت می‌گیرد و افراد واجد‌ شرایط می‌توانند در رشته‌های مورد علاقه خود بدون آزمون ادامه تحصیل دهند.

پذیرش دانشجو بدون کنکور در دانشگاه آزاد جیرفت
به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، مجید خزائی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تمام تمهیدات لازم برای استقبال از دانشجویان جدیدالورود در نظر گرفته شده و در کوتاه‌ترین بازه زمانی ثبت‌نام دانشجویان انجام می‌شود.
وی بیان کرد: جلسات متعددی در این زمینه با دست‌اندرکاران گرفته شده و توصیه‌های لازم در مورد تکریم ارباب‌ رجوع به ویژه استقبال از دانشجویان جدید‌الورود به عمل آمده است.
خزایی افزود: با توجه به اینکه چهار دهه از تأسیس دانشگاه آزاد سپری می‌شود، این دهه به عنوان دهه رقابت با دانشجویان جهان نامگذاری شده و امیدواریم با بهره‌گیری‌ از تمام ظرفیت‌های دانشگاه بتوانیم در سال جهاد اقتصادی، دستورات مقام معظم رهبری را به عرصه ظهور برسانیم.
‌‌وی بیان کرد: لازمه جهاد اقتصادی‌، جهاد علمی است که در این واحد دانشگاهی با توجه به ظرفیت‌های لازم در زمینه تولید علم به ویژه وجود مراکز رشد، واحدهای فناوری طی دو سال گذشته به عنوان مرکز رشد کشوری انتخاب شده است.
رئیس دانشگاه آزاد واحد جیرفت بیان کرد: در زمینه ایجاد پنج مجله علمی، تخصصی‌، وجود مزارع آموزشی و تحقیقاتی، کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌های پیشرفته گام‌های مؤثری برداشته شده است.
خزائی تصریح کرد: با توجه به رشته‌های این دانشگاه و افزایش چهار رشته از جمله کارشناسی پیوسته زبان انگلیسی‌ و شیمی، کارشناسی ناپیوسته برق گرایش کنترل و ابزار دقیق، کاردانی تربیت مربی مراکز پیش دبستانی شاهد تحول چشمگیری هستیم.
وی از افزایش دو رشته کارشناسی ارشد فرهنگ و زبان‌های باستانی و فقه و اصول خبر داد و افزود: دانشگاه آزاد با تمام توان پاسخگوی اشتیاق علمی جوانان این مرز و بوم است. 
خزائی بیان داشت: در زمینه فعالیت‌های فرهنگی برنامه‌های مدرن برای سال تحصیلی جدید از سوی شورای فرهنگی دانشگاه مد‌نظر قرار داده شده تا در آینده نزدیک بتوانیم، نقش دانشگاه را به عنوان متولی فرهنگی جامعه به خوبی ایفا کنیم.  
وی افزود: ثبت‌‌نام دانشجویان از 19 شهریور‌ ماه در همه رشته‌ها و مقاطع تحصیلی آغاز شده و تا پایان شهریور ماه ادامه دارد.  
خزائی از پذیرش رشته‌های کاردانی پیوسته و ناپیوسته بدون کنکور این دانشگاه خبر داد و خاطر‌نشان کرد: افراد واجد‌الشرایط می‌توانند در رشته‌های مورد علاقه خود بدون آزمون ادامه تحصیل دهند.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول