اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی فوتسال مازندران:

فوتسال راه‌ ساری مقابل «تاکتیک پرس» برنامه ندارد

خبرگزاری فارس: مربی فوتسال مازندران درباره بازی راه ساری با نماینده تبریز گفت: در لحظاتی که تیم دبیری تبریز از تاکتیک پرس استفاده می‌کرد، راه ساری برنامه خاصی برای خروج از این شرایط و یا ضد تاکتیک خاصی نداشت.

فوتسال راه‌ ساری مقابل «تاکتیک پرس» برنامه ندارد
علی‌اکبر امینی که از نزدیک برای تماشای بازی دو تیم راه ساری و دبیری تبریز از هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در سالن ورزشی سید رسول حسینی ساری حضور داشت در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در شهرستان ساری درباره این بازی اظهار داشت: بازیکنان راه ساری در این دیدار با انگیزه‌تر از بازی قبل حاضر شدند.
وی خاطرنشان کرد: از نظر میانگین سنی دو تیم کاملا مشابه هم بودند.
امینی تصریح کرد: شکست دبیری تبریز در ساری قابل پیش‌بینی بود چرا که این تیم سال گذشته دچار بحران سقوط بود که توسط شادروان بابک معصومی در لیگ برتر حفظ شد.
مربی فوتسال مازندران گفت: در بازی مقابل راه ساری مشخص شد، تیم دبیری تبریز به طور صحیح و اصولی آماده این رقابت‌ها نشده است.
امینی خاطرنشان کرد: راه ساری از همان ابتدا مسابقه را خیلی خوب آغاز کرد، اما پس از تعویض‌های صورت گرفته آن هم به‌علت کمبود نفرات با تجربه از دقیقه دهم بازی چند دقیقه دچار مشکل شد.
کارشناس فوتسال مازندران در ادامه افزود: بازیکنان تیم راه در ارسال پاس‌ها و جلوگیری‌ها دچار مشکل بودند که همین امر موجب شد تا در دقایق باقیمانده از تیم دبیری تبریز گل دریافت کند.
امینی گفت: البته با توجه به حمله‌های بی‌مهابای تیم تبریزی راه ساری در ضد حملات بسیار خطرناک نشان می‌داد و بازیکنانش توانستند از موقعیت‌ها نهایت استفاده را ببرند.
مربی فوتسال مازندران افزود: در لحظاتی که تیم دبیری تبریز از تاکتیک پرس استفاده می‌کرد، راه ساری برنامه خاصی برای خروج از این شرایط و یا ضد تاکتیک خاصی نداشت که این مشکل باید در هفته‌های آینده رفع شود.
وی تیم دبیری تبریز را کاملا ناهماهنگ دانست، اظهار داشت: اگر دبیری به فکر ترمیم نقاط ضعف تیم خود به ویژه در جذب بازیکنان باتجربه نباشد سرنوشتی مشابه سال گذشته در انتظار آنها خواهد بود.
امینی در پایان گفت: به مسئولان، کادر فنی و اعضا تیم برای این پیروزی در خانه تبریک و خسته نباشید بگویم، گرچه باید این پیروزی را فراموش کرده و خود را برای بازی بسیار سخت در هفته سوم مقابل شرکت ملی حفاری خوزستان در جنوب کشور آماده سازند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول