اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه خلخال:

شهدا هنرمندان اصلی انقلاب هستند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه خلخال گفت: شهدای گرانقدر ما هنرمندان اصلی انقلاب هستند که همچنان ایفاگر سنگین‌ترین وظیفه و رسالت می‌باشند.

شهدا هنرمندان اصلی انقلاب هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سیف‌الله معصومی پیش از ظهر امروز در همایش هنرمندان و نقش آنها در دفاع مقدس که در مجتمع ارشاد خلخال برگزار شد، اظهار داشت: اگر به زندگی و ابعاد فکری و اعتقادی شهدا توجه کنیم درمی‌یابیم که شاهکار بزرگ آنها فدای تمام داشته‌ها به خاطر حیثیت، آبرو و شرف است.
وی با یادآوری این که نیروهای ما در زمان جنگ در فاصله کوتاه به بهترین آمادگی دفاعی رسیدند، تصریح کرد: همین آمادگی با داشتن امکانات اندک سبب شد که دشمن تا بن دندان مسلح ما نتواند بر اراده و باور رزمندگان ما غلبه کند.
فرمانده سپاه خلخال با یادآوری این که نیروهای مردمی بسیج از هیچ آموزش تخصصی برخوردار نبودند گفت: بعد از آغاز جنگ نیروهای بسیج مردمی از روستاها و شهرها در کمترین زمان و مدت‌کوتاه آموزش‌های عمومی توانستند خود را آماده نبرد با دشمن مسلح کنند.
معصومی اضافه کرد: هم‌اکنون که این همه امکانات و دستاوردهای پیشرفته در اختیار رزمندگان امروزی است باید قدر این فرصت و دستاوردهای حاصل شده از دوران جنگ را بدانیم و به این موضوع اهمیت قائل شویم که حفظ آمادگی به عنوان یک تاکتیک جنگی همیشه موردنیاز و توجه است.
وی به شرایط سخت دوران جنگ با داشتن کمترین امکانات آب، غذا، تجهیزات نظامی و جنگی اما در برابر آن بهترین شرایط دفاع را یادآور شد و افزود: به یقین این نیروی ایمان و اعتقاد بود که رزمندگان ما را به پیروزی رساند و توانستند با نثار خون خود نقش ایثار و مقاومت و ایستادگی را به خوبی ایفا کنند.
فرمانده سپاه خلخال با برشمردن این نکته که هنرمندان باید همیشه میراث‌دار این فرهنگ ارزشمند باشند خاطرنشان کرد:‌ هنرمند واقعی شهدا هستند که در مسیر حفظ تمامیت ارضی و هویت ایران از جان مایه گذاشتند.
معصومی با قدردانی از تلاش هنرمندان در خلق آثار زیبا از دوران جنگ ادامه داد: هنرمندان ما باید به شهید آوینی‌ها اقتدا کنند و با مطالعه زندگینامه شهدا بر تجربه‌های خود بیفزایند.
این مسئول به نقش هنرمندان زمان جنگ در کنار رزمندگان و ثبت خاطرات و حماسه‌های آنها اشاره کرد و افزود: هنرمندان باید مخاطب‌شناس، زمان‌شناس و هدف‌گرا باشند و زبان جامعه را خوب فهمیده و در راستای تعالی جامعه خود بکوشند.
معصومی در پایان سخنان خود به شهیدان هنرمند و همسال هنرمندان حاضر چون شهید بالازاده اشاره کرد و بیان داشت: نگاه هنرمندان به دفاع مقدس نگاه آرمانی و زیباست و پاسداری از دستاوردهای آن دلیر‌مردان اکنون وظیفه هنرمندان بسیجی است.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول