اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز در مریوان؛

نفرات برتر کاراته کردستان معرفی شدند

خبرگزاری فارس: مسابقات کاراته انتخابی استان کردستان رده سنی نونهالان و بزرگسالان ظهر امروزر در شهرستان مریوان با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

نفرات برتر کاراته کردستان معرفی شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، این دوره از مسابقات که با حضور بیش از 200 نفر ورزشکار از شهرستان‌های بانه، سقز، سنندج، دهگلان، مریوان و سروآباد در دو رده سنی نونهالان و نوجوانان به مدت یک روز در مریوان برگزار شد.
در این دوره از رقابت‌ها نونهالان و نوجوانان سطح استان کردستان در دو بخش کاتا یا فرم انفرادی و کومیته یا مبارزه امتیازی انفرادی با هم دیگر به رقابت پرداختند.
در پایان این مسابقات در رده سنی نونهالان بخش کومیته انفرادی رامتین سعیدی در وزن منفی 23  کیلوگرم و دانیال خالدیان در وزن32- کیلوگرم از دهگلان، عدنان خسروی و پارسا قمر در اوزان 26- و 38- کیلوگرم از سقز، آریا اداک و متین کریمی در وزن‌های 29- و 35- کیلوگرم از مریوان و مهدی قائم‌پناه و نیما یخچالی در وزن 41- و 41+ مدال طلا به دست آوردند.
در بخش کومیته انفرادی رده سنی نوجوانان 11 و 12 سال ورزشکاران وزن 23- کیلوگرم متین و میثم سلیمی از دهگلان، یوسف محمودی و آروین و هیمن کهنه‌پوش از مریوان، بهمن و شاهین حسینی از سقز و مبین علیمرادی از سنندج موفق به کسب مدال طلا شدند.
همچنین در بخش کومیته انفرادی رده سنی نوجوانان 13 و 14 سال شیاو قادری، سینا قادرمرزی، بهنام محمدی و کامیار حسین‌پناهی از دهگلان، مهدی بادان‌فیروزه و فرهاد بلواسی از مریوان، سارو رسولی از بانه و پژمان حسینی از سقز در وزن منفی 23 کیلوگرم مدال طلا این رقابت‌ها را به خود اختصاص دادند.
و در کاتای انفرادی نیز کامیاب رحیمی از سنندج قهرمان رده سنی نونهالان شد و آروین فتح‌الله‌نژاد به عنوان نفرات برتر رده سنی نوجوانان معرفی شدند.
همچنین در جمع‌بندی نتایج تیمی شهرستان‌های مریوان، دهگلان و سقز مقام‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول