اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات رزمی سبک کیک‌بوکسینگ؛

سیرجان قهرمان کاراته استان شد

خبرگزاری فارس: در مسابقات رزمی کاراته سبک کیک‌بوکسینگ در بخش تیمی سیرجان مقام نخست، شهربابک دوم و جیرفت مقام سوم را کسب کرد.

سیرجان قهرمان کاراته استان شد
به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، ظهر امروز در پایان مسابقات رزمی کاراته استان کرمان سبک کیک‌بوکسینگ که هفت تیم از شهرستان‌های رفسنجان، سیرجان، جیرفت، بردسیر، بافت، عنبرآباد و جبالبارز حضور داشتند، بیش از 200 نفر با یکدیگر به رقابت پرداختند.
در بخش تیمی سیرجان مقام اول، شهربابک دوم و جیرفت مقام سوم را کسب کرد.
در بخش انفرادی نیز که در اوزان مختلف از وزن 25 تا 95 کیلوگرم برگزار شد، میلاد علی‌توکلی از عنبرآباد، سجاد قربان‌زاده از شهربابک، مهدی سلیمی، محمدرضا کاظمی، میلاد جهانشاهی و شایان ولی‌پور از سیرجان، مرتضی علی‌پور از بردسیر، محمدحسین یعقوبی از رفسنجان، محمدحسین کمالی از شهربابک، موسی سنجری از جیرفت، مقداد عقیلی از جبالبارز رتبه‌های نخست را کسب کردند.
همچنین جواد خادمی‌پور از بافت، نوید یوسفی از رفسنجان، معراج افشار از جیرفت، ابوالفضل رباطی از شهربابک، سید مهدی غفوری از جبالبارز، شهریار شول و معین ولی‌پور از سیرجان، مهدی میری از عنبرآباد، حجت طاحمی از جیرفت، صالح نورزهی از سیرجان، حمید نوروزی از رفسنجان، علی‌اکبر حسن‌آبادی از شهربابک، سعید شمس‌الدینی، علی آزمون و پوریا شهیدی از سیرجان و آرمان اسلاملو از شهربابک به مقام اول در اوزان مختلف دست یافتند.
به گزارش فارس، مسابقات رزمی کاراته استان کرمان سبک کیک‌بوکسینگ در سالن ورزشی امام علی (ع) شهرستان سیرجان برگزار شد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول