اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اجرای برنامه‌های سند هم‌افزایی دستگاه‌های فرهنگی استان اصفهان؛

نبود انسجام بخشی فرهنگی میان دستگاه‌ها برطرف می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان گفت: با اجرای برنامه‌های سند هم‌افزایی دستگاه‌های فرهنگی استان اصفهان نبود انسجام بخشی فرهنگی میان دستگاه‌ها و کارهای موازی در حوزه فرهنگ برطرف می‌شود.

نبود انسجام بخشی فرهنگی میان دستگاه‌ها برطرف می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمد مهدی اسماعیلی پیش‌ازظهر امروز در مراسم رونمایی از سند هم‌افزایی و تعاملات میان سازمانی دستگاه‌های فرهنگی استان اصفهان اظهار داشت: سند هم‌افزایی دستگاه‌های فرهنگی استان با وجود تمامی مشکلات و ضعف‌های اجرایی برای تدوین و راه‌اندازی با حمایت مدیریت استان در قرارگاه فرهنگ استان انجام شد.
وی افزود: قرارگاه فرهنگ استان جایگاه ممتاز و روشنی دارد و توانست در مدت زمان کوتاه سند هم‌افزایی دستگاه‌های فرهنگی را تهیه و به شکوفایی برساند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان با بیان اینکه از ابتدای راه‌اندازی قرار گاه فرهنگ به دنبال ساماندهی اولیه فعالیت‌های فرهنگی استان بودیم، اضافه کرد: درصدد بودیم فضا را برای ایجاد کار مدیریت جمعی، کم هزینه و پر فایده در حوزه فرهنگ ایجاد کنیم.
وی با تاکید بر اینکه فضای فرهنگی کشور از عدم انسجام بخشی و نبود فعالیت‌های هم‌افزایی میان دستگاه‌های متولی اجرای فرهنگ رنج می‌برد، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب بارها از این موضوع ابراز گلایه کرده‌اند و خواستار هماهنگی بیشتر و پرهیز از موازی کاری امور فرهنگی شده‌اند.
اسماعیلی ادامه داد: به دنبال رویکرد دولت دهم به منظور توسعه امور فرهنگی ما قرارگاه فرهنگ را در استان اصفهان راه‌اندازی کردیم و ساماندهی امور فرهنگی در دستور کار قرار گرفت که امروز نتیجه آن را در قالب سند هم‌افزایی و تعاملات میان سازمانی دستگاه‌های فرهنگی استان اصفهان مشاهده می‌کنید.
وی بیان داشت: انتظار داریم دستگاه‌های استان اعم از فرهنگی و آنهایی که به نوعی با مقوله فرهنگ سر و کار دارند امور خود را بر اساس این سند پیش ببرند و سیاستگذاری‌ها و برنامه ریزی‌های فرهنگی بر اساس سند فرهنگی باشد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول