اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بوشهر مطرح کرد:

چتر حمایتی شهردار بر فعالیت‌های عمرانی شهری

خبرگزاری فارس: شهردار بوشهر گفت: اکنون چتر حمایتی شهرداری بندر بوشهر بر سر بسیاری از فعالیت‌های عمرانی در سطح شهر گسترده است.

چتر حمایتی شهردار بر فعالیت‌های عمرانی شهری
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فضل‌الله توسلی صبح امروز در دیدار مردمی و پیمانکاران بوشهر در ارتباط با نارضایتی شهروندان از میزان عوارض دریافتی اظهار داشت: شهرداری همواره مشوق و پشتیبان سازندگان است، زیرا که آبادانی شهر به نوسازی‌ها و فعالیت‌های مثبت عمرانی است، با این حال از آنجا که تنها منبع درآمد شهرداری برای ادامه فعالیت‌های خود، عوارضی است که شهروندان پرداخت می‌کنند نمی‌توان انتظار داشت که شهرداری در قبال خدمات خود هیچگونه دریافتی نداشته باشد.
توسلی گفت: من پیش از این به اعضای هیئت دولت گفته‌ام که همانگونه که دولت از فعالیت‌های عمرانی و ساختمانی مانند «مسکن مهر» حمایت می‌کند و تشویق‌ها و معافیت‌هایی را برای آن در نظر گرفته است، اگر بخشی از منابع شهرداری را نیز دولت از منابع خود تقبل کند، ما می‌توانیم این کمک‌ها را برای تشویق شهروندان به نوسازی و خانه سازی با تخفیف در اخذ عوارض به مردم منتقل کنیم.
شهردار بندر بوشهر تأکید کرد: اکنون چتر حمایتی شهرداری بندر بوشهر بر سر بسیاری از فعالیت‌های عمرانی در سطح شهر گسترده است و ساخت و سازهای فرهنگی، ورزشی، تفریحی، درمانی، خدمات شهری و بناهای عمومی و عام المنفعه همگی مشمول معافیت‌ها و تخفیف‌های فراوان هستند.
توسلی در ارتباط با گلایه یکی از شهروندان در ارتباط با پارک محله‌ای نیلوفر، با تماس با پیمانکار مربوطه قول مساعد برای اتمام این پارک تا پایان امسال را داد.
توسلی در ارتباط با ساخت هتل، استخر و مرکز بدنسازی، معافیت کامل برخی فعالیت‌ها از پرداخت عوارض به ویژه فعالیت‌های آموزشی و ورزشی را یادآور شد و اظهار داشت: سیاست ما توسعه هرچه بیشتر ورزش و فرهنگ است.
وی تأکید کرد: سازندگان بناهای عمومی و عام المنفعه مانند هتل می‌توانند عوارض خود را در دوره پنج تا ده ساله به شهرداری بپردازند.
در این جلسه سرمایه گذار مشترک و مجری پارک و شهر بازی سر پوشیده بوشهر که در نزدیکی پارک شغاب در دست احداث است به حضور شهردار رسید و شهردار ضمن بررسی مراحل پیشرفت کار، نکاتی را برای بهبود سازه ها و تسریع در انجام پروژه به وی گوشزد کرد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول