اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهه فجر؛

1000 واحد مسکن مهر در تربت‌حیدریه به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار خراسان رضوی گفت: هزار و 300 واحد مسکن مهر در تربت حیدریه طی دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

1000 واحد مسکن مهر در تربت‌حیدریه به بهره‌برداری می‌رسد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، سعید حسین‌پور در جلسه‌ای که با حضور مسئولان و نماینده شهرستان تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی به منظور پیگیری روند اجرایی پروژه‌های عمرانی این شهرستان برگزار شد بود، اظهار داشت: تربت حیدریه یکی از بزرگترین شهرستان‌های استان است و 200 هزار نفر جمعیت دارد.
وی افزود: سابقه تاریخی این شهرستان در دوران پیروزی انقلاب بسیار درخشان است و نخستین شهری است که نماد طاغوت در آن تخریب شده است.
معاون امور عمرانی استاندار خراسان رضوی با اعلام این مطلب که هم اکنون 4 هزار و 300 واحد مسکن مهر در این شهرستان در حال احداث است، گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده با کمک تمام دستگاه‌های خدمت رسان و همکاری شهرداری در تامین معابر و مبلمان شهری، یک‌هزار و 300 واحد مسکن مهر در دهه فجر امسال در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.
وی تصریح کرد: به منظور تسریع در عملیات اجرایی و ارتقای توان مالی پیمانکاران مبلغ تسهیلات پرداختی به این واحدها از 14 میلیون تومان به 20 میلیون تومان افزایش می‌یابد.
حسین‌پور از تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان خواست تا برای تحویل انشعابات به واحدهای مسکن مهر نهایت همکاری و مساعدت را داشته باشند.
معاون امور عمرانی استاندار خراسان رضوی از اختصاص مبلغ 300 میلیون تومان برای آسفالت دو معبر اصلی که انشعابات مسکن مهر در آن در حال احداث است خبر داد و گفت: با اختصاص این مبلغ، راه مذکور باید تا ابتدای فصل سرما، به بهره‌برداری برسد.
وی در ادامه به مصوبه سفر اول هیئت دولت مبنی بر احداث منطقه ویژه گردشگری در این شهرستان اشاره کرد و گفت: باید هرچه سریع‌تر نسبت به حل مشکل تامین زمین برای احداث این منطقه اقدام شود.
رضایی نماینده مردم شهرستان‌های تربت حیدریه، زاوه و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به سابقه این شهرستان اظهار داشت: تربت حیدریه با نگاه ویژه مسئولان باید به جایگاه واقعی خود در بین شهرستان‌های استان برسد.
وی با اشاره به برخی از کاستی‌ها در این شهرستان خواستار احداث مجتمع فرهنگی، هتل و رسیدگی به مبلمان شهری، تامین آب شرب و همچنین پیگیری منطقه نمونه گردشگری پیشگو در این شهرستان شد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول