اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین:

خدمتگزاری به مردم ره‌آورد دفاع مقدس است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین گفت: خدمتگزاری به مردم به خصوص مناطق دوردست ره‌آورد دفاع مقدس است.

خدمتگزاری به مردم ره‌آورد دفاع مقدس است
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، فتحعلی نجفی در مراسم بهره‌برداری از گازرسانی به چهار روستای شهرستان قزوین بیان کرد: طی هفته دولت گازرسانی به هفت روستای شهرستان قزوین به مرحله بهره‌برداری رسید که از نعمت گاز بهره‌مند شدند.
وی که در میان مردم عبدل آباد سخن می‌گفت، ادامه داد: در این هفت روستا یک‌هزار و 356 خانوار از گاز بهره‌مند می‌شوند که اعتبار در نظر گرفته شده برای این میزان گازرسانی 300 میلیارد ریال است.
مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین اضافه کرد: همچنین در این ایام گازرسانی به 28 واحد صنعتی و یک واحد سی.ان.جی انجام شد که 3.5 میلیارد تومان برای این بخش اعتبار گذاشته شده است.
وی توضیح داد: در مجموع در استان قزوین گازرسانی به 85 روستا در دستور کار گازرسانی قرار گرفته است که 41 روستا بهره‌مند هستند و 42 روستا نیز در مرحله انتخاب پیمانکار را گذرانده‌اند البته از این تعداد 32 روستای در حال اجرا بیش از 50 درصد پیشرفت فیزیکی در اجرای پروژه دارند.
نجفی در میان مردم روستای اردبیلک نیز اظهار کرد: در راستای سیاست‌های دولت کریمه و با حمایت نمایندگان مجلس برای توسعه گازرسانی اقدامات خوبی در استان شده است.
وی خاطرنشان کرد: بهره‌برداری از این پروژه‌های گازرسانی و افزایش خانوارهای بهره‌مند از نعمت گاز گویای این تلاش‌ها برای خدمتگزاری در عرصه‌های مختلف از جمله مناطق دوردست است.
مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین عنوان کرد: اجرای این پروژه‌ها با تلاش مجموعه همکاران در شرکت گاز و سایر دستگاه‌ها به دست آمده که دستاوردی گران سنگ برای نظام اسلامی است.
وی افزود: البته اجرای گازرسانی در منطقه اردبیلک با دشواری‌هایی همراه بود چراکه بافت این منطقه سنگی است در نتیجه اجرای پروژه با دشواری‌هایی همراه بوده ولی علیرغم این مشکلات پروژه بدون هیچ تأخیری به انجام رسید.
نجفی در روستای نجم‌آباد نیز بیان کرد: گازرسانی یکی از انتظارات به حق مردم است و شرکت گاز نیز گازرسانی به مناطق دوردست را در دستور کار خود قرار داده است.
وی ادامه داد: خوشبختانه در اجرای گازرسانی نیز مسئولان شهرستان همکاری و همراهی خوبی داشتند؛ با این گازرسانی زمینه برای توسعه بیشتر در روستا فراهم شده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین اعلام کرد: شکر خدا در روستاها شاهد خدمات بیشتری در روستاها هستیم که آمارها نشان می‌دهد جلوی مهاجرت از روستا به شهر گرفته است و حتی در برخی موارد مهاجرت از شهرها به روستاها را نیز شاهد هستیم.
وی در میان مردم روستای اروس‌آباد گفت: یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس را گرامی ‌می‌داریم، امروز ثمره هشت سال دفاع مقدس را در خدمات بیشمار نظام در اقصی نقاط کشور شاهدیم.
نجفی عنوان کرد: سیاست نظام در اقصی نقاط کشور توسعه مناطق کمتر توسعه یافته و توسعه نیافته است در واقع جهت‌گیری اصلی دولت و مجلس بر ارائه خدمات در اقصی نقاط کشور و تسری این خدمات به مناطق دوردست است.
وی تصریح کرد: شرکت ملی گاز نیز در این راستا توسعه گازرسانی در مناطق کمتر توسعه یافته و کمتر توسعه یافته را در دستور کار خود قرار داده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین اظهار کرد: در این راستا هر روز شاهد به ثمر نشستن خدمات نظام جمهوری اسلامی در روستاها هستیم که این خدمات افتخارات نظام است و برای داشتن چنین نظام خدمتگزار به مردم و خدمت در این نظام خدا را شاکریم.
وی افزود: این نعمت گاز به روستاها می‌رسد ولی انتظار ما این است که مردم روستا از این پس در حفاری و اقدامات خود در روستا دقت بیشتری داشته باشند چراکه لوله‌های گاز چون شریانی در روستاها نیز وارد شده و ممکن است بی‌احتیاطی موجب بروز حادثه و یا خسارت شود.
نجفی یادآورشد: در منازل نیز باید بیش از پیش رعایت مسائل ایمنی را مدنظر داشته باشید تا شیرینی این نعمت را هر چه بیشتر درک کنیم.
انتهای پیام/خ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول