اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آتش‏نشانی فیروزکوه خبر داد:

بهره‏برداری از ساختمان آتش‏نشانی فیروزکوه‌

خبرگزاری فارس: رئیس آتش‏نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فیروزکوه از بهره‏برداری ساختمان آتش‏نشانی این شهرستان در آینده‏ای نزدیک خبر داد.

بهره‏برداری از ساختمان آتش‏نشانی فیروزکوه‌
علی‏اکبر مومنی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران، مهم‏ترین برنامه‏های این سازمان را در سال جاری تشریح کرد.
وی برگزاری مانور در سطح شهر، غبارروبی مزار شهدا و درگذشتگان آتش‏نشانی و نیز دعوت از فرماندهان انتظامی و هلال‏احمر را از اقدامات اجرایی روز آتش‏نشانی در فیروزکوه برشمرد.
رئیس آتش‏نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فیروزکوه خاطرنشان کرد: خوشبختانه مراحل احداث ساختمان آتش‏نشانی تقریباً رو به اتمام است و 70 درصد پیشرفت دارد.
وی تاکید کرد: با توجه به حادثه‏خیز بودن ایران یکی از وظایف مهم سازمان آتش‏نشانی و خدمات ایمنی، آمادگی کامل نیروها و تجهیزات در مواقع اضطراری و بروز حوادث طبیعی است تا پس از وقوع حادثه، سریعاً به یاری حادثه‏دیدگان و مصدومان شتافته و به آنان امدادرسانی کند.
رئیس آتش‏نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فیروزکوه آموزش همگانی و ارائه اطلاعات درست به مردم را در مواقع بروز حادثه یکی دیگر از وظایف سازمان برشمرد.
مومنی تصریح کرد: در شش ماهه نخست سال جاری، چهار مورد حوادث جاده‏ای، 20 مورد حریق منازل و حدوداً 30 مورد اتفاقات گوناگون دیگر در فیروزکوه داشته‏ایم.
رئیس آتش‏نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فیروزکوه خواهان تعامل بیشتر نهادهای امدادی شهرستان از جمله هلال‏احمر و اورژانس با آتش‏نشانی شد.
وی در پایان ضمن تقدیر از مسئولان شهرستان فیروزکوه بیان کرد: امید است این واحد در خدمات‏رسانی به همشهریان فیروزکوهی بیشتر مورد حمایت قرار گیرد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول