اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت روز آتش‌نشان؛

مانور آتش‌نشانی در رفسنجان برگزار شد

خبرگزاری فارس: مانور آتش‌نشانی با حضور استاندار کرمان و مسئولان محلی در مصلای بزرگ رفسنجان برگزار شد.

مانور آتش‌نشانی در رفسنجان برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، بعد از ظهر امروز مانور آتش‌نشانی به مناسبت روز آتش نشان و افزایش تجربه مهار آتش در بین مردم، با حضور استاندار کرمان و مسئولان محلی در مصلای بزرگ رفسنجان برگزار شد.
علی‌اکبر پورمحمدی شهردار رفسنجان در این مانور به چند راهکارهای پیشگیری از حوادث ارائه و اظهار کرد: آموزش در آتش‌نشانی از طریق جراید، رادیو و برگزاری مانورهایی در سطح شهر رفسنجان انجام شده که بسیار تأثیرگذار بوده است.
وی، افزود: برگزاری یک مانور آتش‌نشانی در قلب بازار آثار مثبتی داشت، زیرا پس از آن با احتراقی آزمایشی که در یکی از مغازه‌ها صورتبرپا کردیم، بازاریان توانستند آن را مهار و جلوی خسارات جانی و مالی را بگیرند و مقابله با حوادثی از این دست را تجربه کنند.
پورمحمدی افزود: آموزش مقابله با حادثه باید از درون ادارات انجام شود و آموزشی مفید است که کاربردی و تجربه‌آموز باشد.
وی به مجهز شدن آتش‌نشانی‌های رفسنجان به خودروهای با کیفیت اشاره کرد و گفت: نجات جان انسان‌ها بسیار شادی‌بخش است و سازمان آتش‌نشانی شهرداری در پی پیشبرد اهداف والای نجات جان و مال افراد جامعه است.
به گزارش فارس در این مراسم از جمشید بنی‌اسدی از سازمان آتش‌نشانی کهنوج، علی رمضانی از آتش‌نشانی رفسنجان، حسین شاه‌بداغی از آتش‌نشانی سیرجان، محسن لنگری و ابراهیم بابایی از آتش‌نشانان برتر کرمان تجلیل شد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول