اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نیم‏نگاهی به بزرگ‏ترین طرح دولت؛

طرح مسکن مهر آبعلی اندر خم یک کوچه

خبرگزاری فارس: با وجود آنکه بخش عظیمی از طرح‏های مسکن مهر استان تهران و کشور در مراحل پایانی ساخت، طرح مسکن مهر آبعلی همچنان اندر خم یک کوچه است.

طرح مسکن مهر آبعلی اندر خم یک کوچه
معاون عمرانی استاندار تهران در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران، درباره دلایل تاخیر در آغاز طرح مسکن مهر آبعلی اظهار کرد: مشکلات و موانع موجود در مسیر آغاز طرح‏های مسکن مهر در کارگروه‏های تخصصی استانداری تهران در حال بحث و بررسی است.
محمدرضا محمودی نداشتن جاده دسترسی مناسب را نخستین مانع موجود در مسیر اجرای طرح مسکن مهر شهر آبعلی خواند.
وی تصریح کرد: اسکان یک‏هزار و 500 خانوار و جمعیتی بالغ بر 6 هزار نفر در حاشیه جاده‏ای ملی همچون هراز که بار عظیمی از ترانزیت کالا و جابه‏جایی مسافر بین دو منطقه شمالی و جنوبی کشور را بر عهده دارد، مستلزم پیش‏بینی مقدوراتی نظیر پل و تقاطع غیرهمسطح خواهد بود.
 
* شیب زمین محل احداث مسکن مهر آبعلی خطرساز است
معاون عمرانی استاندار تهران شیب اراضی محل احداث طرح مسکن مهر آبعلی را خطرساز خواند.
محمدرضا محمودی در ادامه گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران، شیب اراضی محل احداث طرح مسکن مهر آبعلی را خطرساز دانست و اظهار داشت: مناطق مختلف شمال شرق استان تهران به لحاظ ژئوفیزیکی بر روی گسل‏های لرزه‏خیز استقرار یافته‏اند.
وی ادامه داد: از این رو شیب اراضی محل احداث طرح مسکن مهر آبعلی که از نواحی شمال‏شرقی استان تهران محسوب می‏شود نیز به دلیل خطرات احتمالی زلزله و در راستای حفظ امنیت جانی متقاضیان برای اجرای پروژه‏های خانه‏سازی مناسب نیست.
معاون عمرانی استاندار تهران افزود: در صورت احراز بی‏خطری ساخت و ساز واحدهای مسکونی در آبعلی از سوی کارشناسان امر طرح مسکن مهر این شهر آغاز خواهد شد.  
انتهای پیام؛/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول