اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خلخال:

امنیت پایدار رضایت همگانی را به دنبال دارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان خلخال گفت: امنیت پایدار در جامعه رضایت همگانی را به دنبال دارد و این یکی از نعمت‌های انقلاب است.

امنیت پایدار رضایت همگانی را به دنبال دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام امیر رشتبری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر خلخال اظهار داشت: نیروی انتظامی در برقراری امنیت پایدار و مقابله با مجرمان و اشرار نقش‌آفرین اصلی است که ما از زحمات شبانه‌روزی آنها در برقراری امنیت پایدار قدردانی می‌کنیم.
وی با یادآوری تاکید رهبر معظم انقلاب در زمینه سفارش به برقراری امنیت بیشتر و نقش نیروی انتظامی در این ارتباط با تجلیل از مقام شهدای نیروی انتظامی بیان داشت: نیروی انتظامی در پاسداری از مرزهای آبی و خاکی کشور سهم عمده داشت و در این نیرو باب راه شهادت برای طالبان آن همچنان باز است.
امام جمعه خلخال به تحولات کشور یمن و شانس ضعیف علی عبدالله صالح در انتخابات آینده این کشور اشاره کرد و افزود: این دیکتاتور با بازگشت به یمن سعی دارد قانون اساسی گذشته این کشور را تغییر دهد چون اگر انتخابات با قانون قبلی اجرا شود عبدالله صالح هیچ شانسی برای پیروزی نخواهد داشت و شکست او حتمی است.
رشتبری به افزون شدن خشونت‌ها از زمان برگشت صالح به یمین اشاره کرد و گفت: به این خشونت‌ها و نابسامانی‌ها سربازان سعودی کمک کرده و زمینه کشتار مردمی را فراهم کرده‌اند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به پاسداشت مقام والدین اشاره کرد و ادامه داد: دعای خیر پدران و مادران عامل اصلی پیشرفت فرزندان است که در این راه باید فرزندان تلاش کنند رضایت والدین را کسب کنند.
خطیب جمعه خلخال خانواده را یکی از اساسی‌ترین ارکان در تربیت فرزندان اعلام و خاطرنشان کرد: اگر خانواده به جوانان خود اهمیت دهند شاهد توسعه و بالندگی این قشر در ابعاد مختلف خواهیم بود.
رشتبری میلاد باسعادت فاطمه معصومه(س) کریمه اهل بیت و ولادت حضرت امام رضا(ع) کریم اهل بیت را تهنیت گفت و الگوگیری زنان از این بانوی بزرگ اسلام را خواستار شد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول