اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ایلام:

جهاد ملت ایران با استکبار جهانی ادامه دارد

خبرگزاری فارس: استان و امام جمعه ایلام گفت: جهاد ‌و مبارزه ملت ایران با استکبار جهانی و صهیونیست بین‌الملل و وابستگان آنها همچنان ادامه دارد.

جهاد ملت ایران با استکبار جهانی ادامه دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حجت‌الاسلام و‌المسلمین محمد نقی لطفی ظهر امروز در جمع نمازگزاران ایلامی در مسجد جامع این شهر اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی با سلاح گرم و ادوات نظامی و جنگ‌افزار توپ و تانک در مقابل ظالمان و چپاولگران ایستادیم و 8 سال ملت قهرمان ایران با تمام وجود از انقلاب و نظام اسلامی عالی‌ترین جلوه‌های ایثار و فداکاری را به نمایش گذاشتند.
وی ادامه داد: انقلاب و نظام اسلامی در جهان همواره سرافراز و پیروز بوده و خواهد بود.
امام جمعه ایلام اضافه کرد: امروز ملت ایران در مصاف با دشمنان باید اسلحه‌ها را تبدیل به قلم کند و با جهاد علمی رسالت خود را در عرصه‌های مختلف به منصه ظهور برساند.
لطفی تصریح کرد: حرکت‌های عظیم و تأثیرگذار دانشجویی در طول سالهای بعد از پایان جنگ تحمیلی در میدان‌های علمی و پژوهشی با وجود تحریم‌ها و اقدامات وحشیانه ترور دانشمندان هسته‌ای مانند شهیدان دکتر علی محمدی، شهریاری و مهندس داریوش رضایی‌نژاد بارها دشمنان کینه‌توز ما را ناکام و سرافکنده کردند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: از این رو دانشگاه‌های ما میدان اصلی مبارزه و جهاد است و ملت بزرگ در زمانی بسیار حساس و سرنوشت‌ساز از تاریخ و منطقه و بلکه جهان قرار دارد.
وی ادامه داد: تحولات منطقه و بیداری اسلامی قطعا متأثر از ایستادگی ملت ایران و به ویژه دانشگاهیان در برابر خواسته‌های نظام سلطه در جهان است.
امام جمعه ایلام اضافه کرد: جامعه دانشگاهی ما در یک جهاد و مبارزه تمام عیار علمی با استکبار جهانی است که قطعا پیروزی در این جهاد مقدس توسط جامعه دانشگاهی الگو و سرمشق برای دانشجویان و دانشگاه‌های کشور و منطقه خواهد بود.
لطفی تصریح کرد: پیشرفت‌های علمی ایران در ابعاد گوناگون قوت قلبی برای کشورهای در حال انقلاب و همه مستضعفان عالم است.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در بخش دیگری از سخنانش به میلاد مسعود و کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) اشاره کرد و گفت: این روز، روز دختران و آغاز دهه کرامت است.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول