اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دادگستری تویسرکان:

ایران با اطاعت محض از امام(ره) بر استکبار غلبه کرد

خبرگزاری فارس: رئیس دادگستری تویسرکان گفت: انقلاب اسلامی ایران نشأت گرفته از انقلاب امام حسین(ع) است و ملت ایران با پیروی از قیام سیدالشهدا(ع) اطاعت محض از امام(ره) توانست بر استکبار غلبه کند.

ایران با اطاعت محض از امام(ره) بر استکبار غلبه کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، صفر هاشمی‌مشعوف ظهر امروز در جمع بسیجیان شهرستان تویسرکان با اشاره به اینکه ‌از ابتدا شاکله و ماهیت درخت نونهال نظام جمهوری اسلامی ایران ماهیتی ضداستکباری بوده است، افزود: به دلیل روحیه ضداستکباری و ظلم‌ستیزی ملت ایران، مستکبران از همان اوایل استقلال به مقابله جدی با توسل به هر حربه‌ای با نظام وارد جنگ شدند.
وی تسخیر لانه جاسوسی را انقلاب دوم در عرصه نخستین تحولات در کشور برشمرد و گفت: ایمان قوی به خدا، اعتماد به قدرت مطلق پروردگار، اطاعت از ولایت ورهبری، اتحاد و همبستگی و روحیه مقاومت در مبارزه و دفاع ملت بزرگ ایران نقش کلیدی و تاثیرگذار  در این دوران داشته است.
رئیس دادگستری شهرستان تویسرکان با اشاره به پیشرفت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، آن را مدیون خون شهدا دانست و افزود: انقلاب اسلامی ایران نشأت گرفته از انقلاب امام حسین (ع) است در همین راستا ملت ایران با پیروی از سیدالشهدا(ع) و اطاعت محض از امام (ره) توانست بر استکبار غلبه کند.
 فرمانده سپاه شهرستان تویسرکان نیز اظهار داشت: دشمن با هدف اجرایی شدن شش آیتم گزینش شده، جنگ علیه ایران را آغاز کرد.
عسگر مجیدی افزود: برقراری حاکمیت مطلق، تجزیه خوزستان و الحاق به خاک عراق، اشغال جزایر تنب کوچک و تنب بزرگ در منطقه از برنامه‌های طراحی شده صدام درحمله  به ایران بود.
وی دفاع از تمامیت ارضی کشور را در اثنای جنگ، مؤلفه اصلی برشمرد و گفت: شهدا با ایثار و گذشت از جان خود امنیت، استقلال و خودکفایی را به عنوان میراثی گرانبها برای مردم ایران به ارث گذاشتند.
فرمانده سپاه شهرستان تویسرکان تأکید کرد: امروز حفظ و صیانت از خون شهدا آرمان و اهداف امام(ره) وظیفه همه مردم است، پس می‌طلبد در این راستا ملت همچون گذشته همگام با مسئولان در تمام عرصه‌ها وحدت و یکپارچگی خود را مستحکم‌تر حفظ کنند. 
در پایان مراسم از بسیجیان موفق در حوزه‌های مختلف فعالیتی، پس از اجرای نمایش‌های رزمی نمادین تجلیل شد.    
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول