اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار اصفهان:

مانور هلال احمر افزایش یابد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی، امنیتی استاندار اصفهان گفت: نداشتن مانور رسانه‌ای قوی برای فعالیت‌های ارزنده انجام شده در جمعیت هلال احمر برای این سازمان یک ضعف به حساب می‌آید و باید افکار عمومی را بیشتر در جریان اقدامات خود قرار داد.

مانور هلال احمر افزایش یابد
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمد مهدی اسماعیلی در مراسم افتتاحیه المپیاد کشوری امداد و نجات در استان اصفهان در حالی که لباس جمعیت هلال احمر را بر تن کرده بود،اظهار کرد: شما امدادگران سراسر کشور در استانی حضور پیدا کرده‌اید و قصد رقابت با یکدیگر را دارید که در طول دفاع مقدس 24 هزار شهید را تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.
وی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین کارکردهای هر حاکمیت، تلاش برای ایجاد نهادهای اجتماعی و تشکل‌ها برای افزایش همبستگی و هم‌گرایی هر جامعه است، افزود: انقلاب اسلامی ایران که یک اتفاق فرهنگی پیش از یک رویداد سیاسی است، در طول 33 سال از ایام حیات پر برکتش در راستای تشکل‌سازی بسیار خوب عمل کرده است.
معاون سیاسی، امنیتی استاندار اصفهان گفت: از نقاط قوت نظام اسلامی موفقیت در حوزه نهاد سازی و ایجاد فراگیری در حوزه‌های مختلف است.
وی با اشاره به مقوله بسیج اضافه کرد: ابتکاری که امام خمینی (ره) برای راه اندازی بسیج انجام داد، انقلاب و نظام اسلامی را با این تشکل سازی قدرتمند بیمه کرد و نظام مقدس در این راستا قدم‌های خوبی برداشته است.
اسماعیلی ادامه داد: جمعیت هلال احمر با همین رویکرد تلاش‌های خوبی را به انجام رسانده، اما برای این تشکل سازی و یارگیری، مانور رسانه‌ای خوبی را انجام نداده و این یک ضعف برای هلال احمر است.
وی تصریح کرد: اما آنچه در واقعیت رخ داده نشان می‌دهد ظرفیت بالایی از جوانانی با ویژگی‌ها برجسته در این جمعیت جمع شده‌اند که باید این تلاش‌ها و گردهمایی و مجاهدت‌ها ارج‌گذاری شود و برای فعالیت‌های هلال احمر جهت دهی مناسبی برای صورت بگیرد.
معاون سیاسی، امنیتی استاندار اصفهان در پایان، برگزاری نخستین المپیاد امداد و نجات را نقطه عطفی برای فعالیت‌های جمعیت هلال احمر استان دانست.
انتهای پیام؛/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول