اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان خبر داد:

نجات کوهنورد لرستانی توسط نیروهای هلال احمر

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: تیم امداد کوهستان خرم‌آباد و امدادگران رازان با اقدامی سریع موفق شدند شخص مجروحی را که در میان ارتفاعات کوهستانی منطقه گرفتار شده بود به مرکز درمانی انتقال دهند.

نجات کوهنورد لرستانی توسط نیروهای هلال احمر
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر لرستان، ذبیح‌الله سیاه‌پوش ضمن تشریح این عملیات امدادی، اظهار داشت: این عملیات در کوه سر گرته در منطقه‌ای حد فاصل خرم‌آباد و بروجرد انجام شد که تیم امداد کوهستان خرم‌آباد توانست با استفاده از تجهیزات مناسب و اطلاعات درست، در منطقه حاضر شود.
وی تصریح کرد: پس از مشخص شدن محل حضور فرد مجروح، ضمن هماهنگی با سازمان امداد و نجات و درخواست یک فروند بالگرد، فرد مصدوم از این منطقه کوهستانی و سخت گذر با همکاری نیروهای بومی و عشایر منطقه و تیم پشتیبان به مرکز درمانی منتقل شد.
وی اضافه کرد: نیروهای امدادگر جمعیت هلال احمر لرستان با کار و زحمت فراوان موفق شدند نام‌برده را که از ناحیه شکم به شدت دچار آسیب دیده بود، با آمبولانس‌های مستقر در پایگاه کوهستانی به مرکز درمانی انتقال دهند.
سیاه‌پوش افزود: اما با وجود تلاش فراوان نیروهای امدادگر در نجات فرد مجروح، نام‌برده به دلیل شدت جراحات وارده در بیمارستان جان خود را از دست داد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول