اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پشتیبانی جمعیت هلال احمر:

هلال احمر ایران پنجمین جمعیت هلال احمر مجهز دنیا است

خبرگزاری فارس: معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی جمعیت هلال احمر گفت: جمعیت هلال احمر ایران پنجمین جمعیت هلال احمر از نظر تجهیزات در دنیا است.

هلال احمر ایران پنجمین جمعیت هلال احمر مجهز دنیا است
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، علی عسگری ظاهری ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان اظهار داشت: مجوز تاسیس شعب جمعیت هلال احمر در سیب سوران اخذ شد و در آینده نزدیک این شعب راه‌اندازی می‌شود.
وی از تکمیل سالن شماره دو سازمان جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان خبر داد و افزود: پایگاه‌های امداد و نجات سیستان و بلوچستان به ست‌های هیدرولیک مجهز می‌شوند.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان نیز در ادامه این جلسه اظهار داشت: سیستم مدیریتی در بدنه سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی و غیردولتی مکتوب شود.
آیت‌الله عباسعلی سلیمانی افزود: به منظور کمک‌رسانی به سیستم مدیریتی کارهای انجام شده از سوی مدیر قبلی نوشته شود تا مدیر جدید با آگاهی بهتر در روش مدیریتی خود از آن استفاده کند.
وی افزود: مدیران زمینه رشد دیگران را در بدنه سیستم‌های اداری فراهم کنند.
امام جمعه زاهدان بیان داشت: مدیران با شناسائی استعدادها، فضا را برای ارتقای نظام خدمت رسانی در بدنه سازمان‌ها فراهم کنند.
وی تودیع و معارفه مسئولان مختلف را یک امر طبیعی دانست وافزود: در شأن مومن نیست که در مراسم تودیع و معارفه اقدام به حرکات ناخوشایند کند.
در ادامه این مراسم از زحمات غلامرضا حقیقی مدیرعامل سابق جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان تقدیر و طی حکمی از سوی سازمان جمعیت هلال احمر کشور، رسول راسکی به عنوان سرپرست جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان منصوب شد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول