اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه رودبار خبر داد:

برگزاری 5 یادواره شهید در رودبار

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه رودبار از برگزاری پنج محفل یادواره شهدا همزمان با هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.

برگزاری 5 یادواره شهید در رودبار
به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، هدایت درویشوند بعد از ظهر امروز در جمع مدیران این شهرستان اظهار داشت: برگزاری مراسم و محافل یاد بود شهدا، حفظ ارزش‌های شهدا را به دنبال دارد.
وی با بیان اینکه برگزاری محافل یادواره شهدا، مهم‌ترین سلاح برای مبارزه با جنگ نرم دشمن است، گفت: انس با شهدا و ارزش‌های آنان، دشمن را از ادامه راه مأیوس می‌کند.
فرمانده سپاه رودبار حضور مردم در مراسمات بزرگداشت شهدا را مورد تاکید قرار داد و گفت: به عنوان میراث‌داران خون شهدا وظیفه داریم در مراسم گرامیداشت شهدا شرکت کنیم.
وی ابراز داشت: حضور مردم در صحنه‌های سرنوشت‌ساز کشور توان ایستادگی دشمن در مقابل ایران اسلامی را سلب می‌کند.
درویشوند از برگزاری نخستین مراسم یادواره شهدای پاسدار شهرستان رودبار خبر داد و افزود: این مراسم هفتم مهر ماه امسال در مجتمع سینمایی رودبار برگزار می‌شود.
وی برگزاری مراسم یادواره شهدای روستای ترک‌نشین و نمک‌آوران لوشان را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: این مراسم همزمان با شعار شهدا در بعد از ظهر نخستین روز از هفته دفاع مقدس در مسجد ترک‌نشین لوشان برگزار می‌شود.
فرمانده سپاه رودبار برگزاری مراسم یادواره شهدای روستای شمام رستم‌آباد را از دیگر برنامه‌های سپاه برشمرد و گفت: این مراسم با همکاری حوزه بسیج رستم‌آباد روز جمعه هفته جاری در مسجد علی بن‌ابی‌طالب برگزار می‌شود.
وی برگزاری مراسم یادواره شهدای شهر بره‌سر را یکی دیگر از برنامه‌های ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس با محوریت شهدا دانست و یادآور شد: این مراسم در چهارمین روز از هفته دفاع مقدس در سالن شهرداری این شهر برگزار می‌شود.
این مسئول از برگزاری یادواره شهدای هرزویل منجیل خبر داد و اذعان داشت: این مراسم با همکاری حوزه بسیج منجیل در مسجد هرزویل برگزار می‌شود.
وی به نقش زنان در دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: برگزاری مراسم یادواره شهدای زنان شهیده و ایثارگر با همکاری حوزه بسیج خواهران در پنجمین روز از هفته دفاع مقدس در مسجد حضرت امام حسین(ع) شهرک ایثارگران از دیگر برنامه‌های این ایام است.
درویشوند برپایی نمایشگاه‌های عکس، پوستر و کتاب در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌ها، برگزاری مسابقات ورزشی فوتسال و والیبال، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری، برگزاری مراسم‌های دعا، بیان خاطره دفاع مقدس توسط فرماندهان و یادگاران 8 سال دفاع مقدس در طول هفته دفاع مقدس در مدارس را از برنامه‌های هفته دفاع مقدس برشمرد.
وی در ادامه از تمام شهروندان دعوت کرد تا در برنامه‌های هفته دفاع مقدس شهرستان رودبار حضوری فعال داشته باشند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول