اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

باقری‌لنکرانی در همایش جبهه پایداری انقلاب اسلامی:

جبهه پایداری در تعارض با جریان‌های انحرافی است

خبرگزاری فارس: کامران باقری لنکرانی گفت: جبهه پایداری در تعارض با جریان‌های انحرافی بوده و خواستار رعایت اخلاق در تمام صحنه‌های اجتماعی و سیاسی کشور است.

جبهه پایداری در تعارض با جریان‌های انحرافی است
 به گزارش خبرگزاری فارس ازشیراز، کامران باقری لنکرانی در همایش جبهه پایداری انقلاب اسلامی استان فارس اظهار داشت: تشکل جبهه پایداری در برابر جریان فتنه‌گر مواضع روشن و شفاف داشته است.
وی با اشاره به اینکه تشکیل جبهه پایداری منحصر به انتخابات مجلس شورای اسلامی نیست، افزود: جبهه پایداری در تعارض با جریان‌های انحرافی بوده و خواستار رعایت اخلاق در تمام صحنه‌های اجتماعی و سیاسی کشور است.
وزیر سابق بهداشت تصریح کرد: بنا و میثاق جبهه پایداری انقلاب اسلامی این است که به هیچ وجه معیارها و اصول را در روش‌های گفتمان اسلامی و دینی زیر پا نگذاشته و در راستای تحقق اهداف مقام معظم رهبری گام بر می‌دارد.‌
لنکرانی اضافه کرد: راه‌اندازی جبهه پایداری نقطه عطفی در برنامه‌های اجتماعی در بین نیروهای مومن و متعهد به انقلاب اسلامی و ولایت فقیه است.
وی خاطرنشان کرد: رویش‌های انقلاب اسلامی در راستای گفتمان امام راحل و در ترجمان مقام معظم رهبری و ارزش‌ها در تمام عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی است.
وزیر سابق بهداشت گفت: اتفاقی که در دهه گذشته و سوم تیر ماه 84 و 24 خرداد و 9 دی ماه سال 88 روی داد، حاصل رویش‌های انقلاب اسلامی بوده، که باید به آن افتخار و مباهات کرد.
لکنرانی افزود: وقایع تلخی که از سوی فتنه‌گران علیه نظام اسلامی روی داده، موجب شده است تا افراد فتنه بعد از شکست مجدد به صحنه آمده و ادعای مطالبه کنند.
وی اظهار داشت: افرادی که در جریان‌های اخیر فتنه سکوت اختیار کرده‌اند، هم‌اکنون درصدد حضور مجدد در صحنه‌های اجتماعی و سیاسی کشور هستند.
وزیرسابق بهداشت تصریح کرد: با حضور افراد مومن و متعهد به انقلاب اسلامی شاهد خنثی شدن توطئه‌های جدید دشمنان علیه انقلاب اسلامی هستیم.
لنکرانی در ادامه سخنان خود خواستار حضور جدی دوستداران ولایت و رهبری در صحنه‌های اجتماعی، فرهنگی و سیاسی کشور شد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول