اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه کرامت؛

پارک موضوعی زیارت در مشهد افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: همزمان با دهه کرامت، نخستین پارک موضوعی زیارت کشور در محل پارک وحدت مشهد به بهره‌برداری می‌رسد.

پارک موضوعی زیارت در مشهد افتتاح می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه خبری فرهنگسرای زیارت، علی اکبر عصارنیا، مدیرعامل سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد اظهار داشت: افتتاح پارک موضوعی زیارت اقدامی جدید است که در هیچ کجای کشور انجام نشده و فاز اول این پارک همزمان با دهه کرامت به بهره‌برداری می‌رسد.
وی گفت: به‌دلیل کمبود اعتبار تنها فاز اول آن افتتاح می‌شود و برای احداث فاز اول این پارک تاکنون بالغ بر یک میلیارد تومان هزینه شده است.
عصارنیا با اشاره به بخش‌های پارک موضوعی زیارت، ادامه داد: این مجموعه بخش‌های متنوعی را در نظر گرفته که در نخستین بخش نمایشگاه مفهومی زیارت برای افراد بالای 18 سال در فضایی 100 متری افتتاح می‌شود که از کارهای نادر در کشور است.
مدیرعامل سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد تصریح کرد: دومین بخش مجموعه، گرادیان های نمایش فیلم با ظرفیت 400 متر در حال آماده‌سازی است که مراحل پایانی کار است و تاکنون 4 فیلم کوتاه برای این قسمت ساخته شده است و بنا است تا فیلم‌های ساخته شده در خصوص امام رضا(ع) نیز در این قسمت به نمایش درآید.
وی افزود: همچنین المان‌هایی در چندین مدل از القاب حضرت رضا(ع)، مشاغل قدیم شهر مشهد و.... در داخل پارک نصب شده است.
عصارنیا با بیان اینکه نمایشگاه تجلی آفتاب برای مخاطبان نوجوان و جوان نیز افتتاح می‌شود، عنوان کرد: در این نمایشگاه 8 داستان از سیره اجتماعی امام رضا(ع) به صورت پرده‌های نقالی به تصویر کشیده شده که توسط نقال برای مخاطبان روایت می‌شود.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول