اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان خبر داد:

زنجان سومین مدرسه‌ساز کشور است

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: در حال حاضر استان زنجان جز سه استان برتر در امر مدرسه‌سازی توسط خیران مدرسه ساز است.

زنجان سومین مدرسه‌ساز کشور است
 به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، امیر نظری ظهر امروز در مراسم جشن عاطفه‌ها در دبیرستان شاهد فاطمیه اظهار داشت: در حال حاضر استان زنجان یکی از استان‌های برتر در انجام امور خیریه است.
وی خاطر نشان کرد: مدارسی که توسط خیران در استان زنجان ساخته می‌شود، دلیل خوبی بر این است که زنجان یکی از استان‌های خیر است.
مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه جشن عاطفه‌ها با همکاری چهار ارگان برگزار می‌شود، اضافه کرد: این جشن با محوریت کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.
وی اذعان داشت: آموزش و پرورش، بسیج مستضعفان و صدا و سیما ارگان‌هایی هستند، که همکاری‌های لازم را با کمیته امداد امام خمینی (ره) در برگزاری جشن عاطفه‌ها انجام می‌دهند.
نظری یادآور شد: جشن عاطفه‌ها با هدف نوع‌دوستی و حمایت از دانش‌آموزان بی‌بضاعت در سراسر کشور برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: فراهم‌آوردن امکانات لازم در زمینه تحصیلی برای دانش‌آموزان نیازمند یکی از اقدامات خیری است، که اجر دنیوی و اخروی برای افراد به دنبال دارد.
مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان اظهار داشت: امسال 431 پایگاه در مدارس استان زنجان به منظور جمع‌آوری کمک برای دانش‌آموزان نیازمند برپا می‌شود.
وی با بیان اینکه سال گذشته نیز 346 پایگاه در مدارس استان زنجان برپا شده بود، ادامه داد: با برپایی این پایگاه‌ها 16 میلیون تومان کمک برای دانش‌آموزان نیازمند جمع‌آوری شد.
نظری با بیان اینکه برپایی تعداد زیادی از صندوق‌های جمع‌آوری کمک در مدارس استان زنجان نشان از حس‌ نوع‌دوستی دانش‌آموزان و خانواده‌های آنها دارد، اضافه کرد: هر سال مشاهده شده که این امر با استقبال خوبی از سوی مردم استان زنجان مواجه شده است.
وی یادآور شد: پس از جمع‌آوری کمک توسط کمیته امداد امام خمینی (ره)، هدایا و وجوه پرداختی در کمترین زمان ممکن در اختیار نیازمندان قرار می‌گیرد.
مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان خاطر نشان کرد: نواخته شدن جن عاطفه‌ها در مدارس استان زنجان کمک شایانی به دانش‌آموزان در زمینه آشنایی با فرهنگ فداکاری و ایثار می‌کند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه الگوی نمونه ایثار و فداکاری شهدا هستند، ادامه داد: با الگو برداری از شهیدان می‌توان با دیدگاه بازتری به فرهنگ ایثار و فداکاری نگاه کرد.
نظری تصریح کرد: همزمان شدن بهار تعلیم و تربیت با هفته دفاع مقدس بهانه خوبی برای کمک کردن به نیازمندان است چرا که هفته دفاع مقدس هفته ایثار و فداکاری است.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول