اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم:

مشارکت عمومی رمز ماندگاری دهه کرامت است

خبرگزاری فارس: استاندار قم گفت: مشارکت همه اقشار در برگزاری جشن‌های دهه کرامت رمز ماندگاری این دهه است.

مشارکت عمومی رمز ماندگاری دهه کرامت است
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام محمدحسین موسی‌پور پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه نمایشگاه و جشنواره کریمه اهل بیت(س) که در شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد، ضمن تبریک دهه کرامت و ولادت کریمه اهل بیت(س) اظهار کرد: تقارن میلاد فرخنده حضرت معصومه(س) با هفته دفاع مقدس از ویژگی‌های خاص دهه کرامت امسال است.
وی با بیان اینکه حضرت معصومه(س) از ولایت امام هشتم بهره‌مند شدند، گفت: شهر قم آشیانه آل الله است و جوانان غیور این شهر با خون پاک خود در هشت سال دفاع مقدس دین خود را اثبات کردند.
استاندار قم خاطرنشان کرد: این دهه مبارک باید در راستای معرفت بیشتر اهل بیت(ع) و دستیابی به شادی اسلامی، جشن‌های سالم برگزار شود.
وی ادامه داد: دهه کرامت بستر مناسبی است برای تقویت روح نشاط و همچنین مبارزه با تهاجم‌های گسترده و هجمه سنگین نسبت به اهل بیت(ع) است.
موسی‌پور با بیان اینکه مسئولان و متولیان فرهنگی باید به نکاتی در اجرای برنامه‌ها توجه کنند، گفت: باید از ناهنجاری‌های فرهنگی پرهیز کرده و در ظرافت‌های برگزاری جشن‌ها و شادی‌ها دقت کرد.
وی افزود: باید به گونه‌ای مراقب بود که ناهنجاری‌های فرهنگی با عنوان برنامه فرهنگی، برنامه‌ای غیرفرهنگی برگزار نشود.
استاندار قم با اشاره به اهمیت تنوع در برگزاری جشن‌های دهه کرامت بیان کرد: باید طرح‌ها و ایده‌های متنوع در برگزاری جشن‌های دهه کرامت به کار برد.
وی با بیان اینکه مشارکت همه اقشار در برگزاری جشن‌های دهه کرامت رمز ماندگاری این دهه است، عنوان کرد: تجربه نشان داده مردمی‌سازی سبب ماندگاری می‌شود و اوج اثرگذاری و تاثر بخشی را به همراه دارد.
موسی‌پور خاطرنشان کرد: دهه کرامت و دهه‌های همانند این دهه باید جلوه‌گاه هنر دینی و پشتوانه عشق به اهل بیت باشد.
وی عنوان کرد: ارتقای فرهنگی دینی هدف اصلی جشن‌های کشوری است و باید محصول برگزاری این مراسم‌ها پیوند بیشتر با اهل بیت(ع) و معرفت انسانیت باشد.
استاندار قم اظهار کرد: امیدواریم در آینده شاهد برگزاری جشن‌های دهه کرامت در تمام جهان اسلام باشیم و لازم است این ظرفیت بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول